Heb weinig inspiratie wat morgen te gaan doen met de meiden...het weer wordt vlgs mij niet zo heel goed. Kan wel wat tips gebruiken. Dus....wat zijn jullie plannen?
's ochtends komt een vriendin van mij hier gezellig bijkletsen en 's middags ff naar groningen (koopzondag als ik internet mag geloven) en dan nog ff naar schoonzussie die in de binnenstad woont. En tussendoor met mijn dochter knutselen. Oma is binnenkort jarig en ik heb een ideetje dat ik wil uitwerken, maar daarvoor moeten we nog wel ff oefenen.
'S ochtends een verjaardag van m'n zwager en 's middags de oudste helpen met zijn verslag over de Maya's. Daarna zo min mogelijk
'S ochtends 2 uurtjes zwemmen dan ff lekker thuis, en einde van de middag naar mijn schoonouders en daar mee eten
Hopelijk beetje uitslapen,dochter krijgt ook de smaak te pakken :-D daarna saampjes een appel taartje bakken om smiddags mee te nemen naar mijn moeder. Daarna lekker van mn gezin genieten .
Een poging wagen om een aantal knisperboekjes voor mn meisje te maken met de naaimachine tussen de bedrijven door. Ze is dol op kraakgeluiden en kan een behoorlijke tijd zoet zijn met het pak lotiondoekjes. Verder een lekker pyjama dagje denk ik met misschien ook nog een leuke film erbij.
Hoop feestjes Gefeliciteerd! Hier nu op de bank. Eerder met m'n nog-niet-gehaakte schildpad. Straks wil dochterlief iets leuks doen met papa en mij. Eigenlijk nog geen idee van wat precies. Koffie bij de Hema, kinderboerderij of misschien wel even naar het os of strand. Al ben ik bang dat het laatste wat koud is