ja dat is ook zo, normaal bespreken we ook alles maar misschien moet ik gewoon nog even een weekje wachten. dan heb ik zelf ook meer zekerheid en is hij uit zijn examens. en normaal ben ik iemand die meteen alles zegt, eruit gooit en gewoon mn hart lucht. ik ben wel nuchter ingesteld maar ook best emotioneel. en met deze dingen zou ik dat gewoon het liefst met hem willen delen maar hem ook niet nodig ongerust willen maken...tis beetje dubbel. en mijn ene vriendin zegt: je kunt beter wachten totdat je zelf weet wat er is en de ander zegt ja hem gewoon vertellen, jij in onzekerheid dan hij ook, maar ja ik heb gisterenochtend nog getest die negatief was. maar goed zoals ik al zei zijn hier genoeg verhalen waarbij meiden wel zwanger waren. ik wacht aankomende week nog of ik ongi wordt en anders ga ik in de midden van de week naar de HA.
Ik zou niet afwachten maar gewoon nog een test kopen. Bij kruidvat 2 voor 5 euro bijvoorbeeld. En dan morgenochtend met ochtendurine testen. Is die negatief, dan zou ik twee dagen wachten. Dan nog steeds niet ongesteld, dan zou ik weer testen (je hebt er dan immers nog 1tje over). En je vriend pas iets vertellen als je zekerheid hebt, want met dit 'als-dan' verhaal maak je hem alleen maar onnodig ongerust.