house of shoes

Discussion in 'De lounge' started by buddy, Jan 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi,

wie heeft ervaring met de webshop van house of shoes??

Ik heb namelijk blauwe puma schoenen voor mijn zoontje besteld, maar heb wel degelijk paars met blauwe schoenen binnen gekregen.
    nu wil ik deze dus ruilen in de juiste kleur.
    nu staat er op de website dat ik dat in de winkel kan maar die zit hier niet echt in de buurt(40 km verderop maar dan ben ik mijn voordeel van 10 euro kwijt) of op eigen kosten terug sturen, maar hun hebben toch de verkeerde kleur geleverd en moet ik dan toch nog onnodige kosten maken????

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

May 25, 2008
    1,881
    448
    83
    Gewoon even naar house of shoes mailen.

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Zou gewoon mailen of anders morgen bellen met de klantenservice en je 'probleem' uitleggen. Als het aan hun ligt en ze hebben een beetje goede klantenservice dan kun je ze vast wel kostenloos omwisselen... Je hebt als bewijs de mail met de bestelling en in een mail kun je evt een foto van de ontvangen schoenen meesturen.

4. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

Dec 6, 2006
    975
    247
    43
    Female
    aan de kust
    Zou idd mailen/bellen...
    Als op je bon blauw staat en je heb paarse gekregen zijn zij in gebreke... Dus vind ook dat zij voor de retourkosten moeten opdraaien...

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

Aug 24, 2013
    760
    0
    0
    ff mailen ja, je moet ze gewoon kosteloos om kunnen ruilen, zij hebben t verkeerde gestuurd.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Soms lijkt paars op foto's blauw stond er ook echt bij blauw??

7. tuc

tuc Niet meer actief

Zou idd eerst ff checken of er blauw bij stond en als dat zo is..ff mailen.

8. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
  9. Janna

Janna Fanatiek lid

Dat is wel echt blauw ja. Ik zou bellen.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

House of shoes is een tijdje terug failliet gegaan. Mijn nichtje werkte in Leidschendam en deze winkel is gesloten maar staat nog wel op de site.

Ik hoop dat ze een doorstart hebben gemaakt en de klantenservice je nieuwe schoenen stuurt en je de anderen kosteloos kan terugsturen.

Ik zie inmiddels dat een aantal winkels weer open zijn, dan komt het vast goed.

11. Juul2012

Juul2012 Actief lid

Jan 30, 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Hmm, ik vind dit eigenlijk op de foto wel paars....
    Daarnaast bestaan ze niet in het paars (volgens de site), dus zullen dit wrs toch de juiste schoenen zijn.... ;-(

12. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Er staat toch echt blauw bij geschreven en er stast ook echt een blauw vierkantje bij de kleur.
    ik had idd ook naar paarse pumas gezocht die zijn er idd niet dan gaan ze alsnog retour.
    house of shoes heeft idd een door start gemaakt en er zijn nog winkels in nederland.
    heb er wel meer besteld en dat eigenlijk altijd zonder problemen

13. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    Staat er wel altijd bij dat kleuren in het echt af kunnen wijken van het beeldscherm.... en paars/blauw is altijd wel een moeilijke kleur wat dat betreft...

14. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik vind het op de foto ook meer paars dan blauw om eerlijk te zijn. Hopelijk kan je ze nog terug sturen.

15. Niekske78

Niekske78 Actief lid

Nov 18, 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zijn maar in 1 kleur te krijgen... Ben bang dat je kosten toch voor jou zullen zijn. Maar idd, gewoon even bellen (werkt vaak veel sneller dan mailen).

16. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Welke kleur staat er op de doos? Want ik vind die Pumas vaak paars lijken in het echie...

17. buddy

buddy Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Het was dus echt de goede kleur terwijl de verkoper ook toe gaf dat het meer lila was dan blauw.
    toevallig kwam een vriendin van me vandaag langs en in hun dorp zit zon winkel dus die ging ze terug brengen voor mij.....

Share This Page