hoi, we hebben een keuze gemaakt uit een shorlist van namen. toch nog even checken. wat vinden jullie? bij jongen Elias bij meisje Elin of Elise broers heten Roan en Dion. de meisjesnaam zijn we dus nog niet helemaal uit...
Ik denk dat Elin erg populair aan het worden is. Ik kom die naam regelmatig tegen op dit soort sites. Elise is een hele mooie klassieke naam met een historie. Roan en Dion zijn beide mooie klassieke namen. Daarom zou ik in dit geval voor Elise gaan. De naam past mooi in het rijtje klassieke tijdloze namen net als die van de jongens. Elin is een vrij nieuwe bedacht naam, plus het is nu z'n hype dat je altijd haar leeftijd zou weten. Net zoiets als iemand die Michelle heet, je weet dat Michelle +- 30 is. (Je hebt altijd een uitzondering) Wow, je hebt hele mooie mooie namen uitgezocht voor je kinderen!
Elin!/Elyn, ook 4 letters en Nederlands uitgesproken. mooie naam! Elise hoor je ook veel laatste tijd..dus dat maakt niet zoveel uit denk ik. Elias is een gave naam, geen 4 letters maar past er wel bij!
Elise vind ik erg mooi, of Eline als dat een optie is. Elin is me inderdaad een hype net als Vajen enzo, dat vind ik zo inspiratieloos Ook Elias heel mooi gekozen!
Ik vind Elise prachtig! Elias is minder mijn smaak maar past er wel bij. Elin is echt zo'n naam van nu. Begin hem een beetje zat te worden.
Elise! Mooie naam, en ik vind hem beter passen bij de namen van je andere kinderen. Elias vind ik ook erg leuk .
Elin! Vind ik veel beter passen bij de andere namen. Elise, zo heet mijn tante, dus daar heb ik een wat oudere indruk bij...
Mooie namen hebben je kids! De gekozen namen vind ik ook mooi en passen goed bij Roan en Dion! Wel gaat m'n voorkeur meer uit naar Elise dan naar Elin. Elise vind ik tijdlozer en mooi voor zowel een meisje als een volwassen vrouw. Elin vind ik leuker voor een klein meisje en vind t inderdaad een beetje een modenaam.
bedankt voor de reacties tot zover. ik denk dat het uiteindelijk toch Elise voor een meisje gaat worden. Elias voor de jongen was dus al zeker!