Wij zitten morgen in een hotel in holten. Gaan vr naar Hellendoorn. Waar in de beurt is een beetje leuk winkelcentrum met leuke restaurantjes/winkels.. Max 30 min rijden. Bedankt alvast
Volgens mij is Enschede ook binnen 30 minuten te rijden. Vind ik persoonlijk leuker dan Deventer en Apeldoorn
Ik was bekend daar. Rijssen is ook leuk winkelen. En anders ff zonder kan bezoeken zo leuk voor kinderen of ga je zonder?
Ik werk in Enschede en heb in Deventer gewoond. Wil je echt gaan voor het winkelen dus de grote ketens zoals Primark, Zara enz dan moet je naar Enschede. Wil je gaan voor kleine oude straatjes met kleine bijzondere winkeltjes dan moet je naar Deventer. Zowel in Enschede als Deventer zijn lekkere restaurantjes.
In Holten zelf is niet veel te doen. Wel lekker pannenkoeken eten bij Woody’s bovenop de Holterberg. Ijsjes eten bij de Biester in Holten naast het treinstation. Rijssen heeft een erg leuk winkelcentrum met leuke restaurantjes zoals De markies en De passage. Hellendoorn heeft ook een leuk centrum. Voor het echte grotere winkelen zou ik naar Enschede of Hengelo gaan, Deventer heeft een mooi oud stadscentrum. Veel plezier!
Voor de gezelligheid Deventer, voor de grote ketens Enschede. Als je in Holten wilt eten kan ik je het Losse Hoes of Tastoe aanraden (en uiteraard de Swarte ruyter, maar dat is een sterrenrestaurant). Veel plezier!
Niets vergeleken met dondertman.. zeker at the moment niet.. Zeker met het mooie weer van nu zou ik lekker een ijsje eten bij Nijkamp in Holten, wandelen over de holterberg, en idd eten bij het Losse Hoes..
Holterberg. Heerlijk wandelen daar. Ook leuk met de kinderen. Het bezoekerscentrum holterberg. Met natuurspeelplaats en superleuke wandelroutes voor de kinderen. Volg de eekhoorns, en bij elke eekhoorn iets te doen of een opdrachtje. En fijn terras met uitzicht op speelplaats. Maar... Je vroeg een stad. Deventer is heel leuk. Gezellige straatjes, leuke eettentjes. Maar Zwolle is ook een leuke winkelstad.
Ik vind Zwolle het leukst, maar dat red je niet met max. 30 minuten. Als je de Holterberg op gaat, ga dan ook even de Canadese begraafplaats op. Blijft indrukwekkend.
Niet? Tja.. dan weet ik de afstanden daar niet meer De zomer dat we daar op de camping stonden zijn we ook niet wezen winkelen.