Haha die heb ik ook gezien, het eerste wat me op viel waren de vele outfits. Hebben jullie de hele carnavalswinkel thuis ? Je man heeft me aan het lachen gemaakt! Ik moet zeggen dat ik het in de tijden van terreur en andere nare berichten wel even leuk vind! Lekker uit je comfortzone en even lachen. Tja en dat het een hype is geworden wil toch niet zeggen dat je er dan niet meer aan mee mag doen? Lekker doen wat je zelf wilt
Dat vroeg ik me dus ook af, moest er erg om lachen maar dacht wel hoe komt hij in vredesnaam aan al die verkleedkleding?!! Hij houdt zeker van carnaval
Dit is inderdaad met de jaren verzameld hoor die kleding. Carnaval, foute playbackshows van de voetbal, themafeesten die we thuis met oud en nieuw hebben gehouden noem maar op. Het is inderdaad wel erg veel ja Dit is ook echt iets voor hem om te doen en is er ruim 5 uur mee bezig geweest, idiot. In het echt is hij ook zo gek als een deur.
Ik weet pas sinds kort wat het is, maar ik snap eigenlijk niet wat er nou precies zo grappig of leuk aan is. Het is toch gewoon playbacken .
Je zal maar ergens moeten solliciteren en de werkgever gaat google gebruiken. Grote kans dat een werkgever zo'n idioot weigert. Ik vind er werkelijk geen reet aan. Je zet jezelf alleen voor schut.
Hier heb ik een hele avond met manlief gedubsmashed, stelletje kleuters whahahahaha. Maar nu is de lol er ook weer vanaf..
Haha heerlijk kinderachtig he? Soms zijn ze van anderen wel leuk, maar de meeste hoef ik echt niet te zien. Ik vond die wrecking ball wel hilarisch trouwens
Nou inderdaad. Tenzij je het met je naam en achternaam op internet gooit, of je Facebook openbaar hebt staan. Maar dan nog, wat ik in mijn vrije tijd doe boeit mijn werkgever niet hoor, als ik me op mijn werk maar netjes gedraag.