Ik bied mijn (merk)kleding aan voor een jongen omdat wij klaar zijn met onze kinderwens en het bij deze 2 mannen laten. sommige kledingstukken zijn zo goed als nieuw andere gedragen maar dat zet ik bij de foto. Voor vragen pb me maar en bij interesse ook LET OP!! Prijzen zijn incl de verzendkosten!!
Esprit truitje maat 50. Is alleen door mijn oudste gedragen en ziet er goed uit. De kleur is in het echt iets donkerder. 2,75 incl. verzenden
Nono maat 50/56. Is 1 keer gedragen door mijn jongste maar helaas het verkeerde seizoen. Kleur van het streepje is grijs. Ik dacht aan 5,00 incl de verzendkosten.
Dirkje maat 56. 2-delig. Handige knoopjes voor het verschonen. 1 keer gedragen door mijn oudste. Ik dacht aan 4,50 incl. verzenden.
Noppies maat 56. Let op valt klein en dat is dus de reden dat ik hem 1 keer bij mijn jongste aan heb gehad. 5,00 incl.
Noppies setje maat 56 maar valt als een 50. Ziet wel dat hij gedragen is maar kan nog prima een ronde mee. 5,00 incl.
Ik heb wel interesse in de noppies 56 (1x gedragen) Esprit truitje en Nono truitje Woon je toevallig in Arnhem of omgeving Arnhem?