hoi hoi dat vraag ik me af ik kom net bij een kennis van mij en die had de verwarming alweer aan staan nu is het hier in huis nog steeds lekker om in een zomer jurk te lopen(vind ik momenteel heerlijk)ondanks dat het zulks bagger weer is.wie heeft de verwarming alweer aan en wat voorhuis hebben jullie dan? ik heb een grote 2 onder een kap van bijna 30 jaar oud
Hier nog geen verwarming aan hoor, het is in huis nog 22 graden, heb zelfs de achterdeur nog open staan.
Uhm nee....we hebben nu een trui aangetrokken en hebben het zo wel warm genoeg.....verwarming nu al aan vind ik een beetje onzin persoonlijk en zonde van mijn geld
Hoi, Vorige week hebben s'avonds de verwarming aangehad. We vonden het frisjes , heerlijk hoor! Maar nu, nee hoor het is gewoon 20-21 graden en zit in een tshirt met lange mouw. We hebben een ruime tussenwoning, jaren 60 bouw.
17,5 graad vanmorgen toen heeft manlief maar even de verwarming aangedaan. Wonen dan ook in een vrijstaandhuis.
Hier een slecht geisoleerde 2 onder 1 kap woning van 50 jaar oud. Het is hier nu 20 graden en met een truitje aan prima te doen
Wij hebben de kachel ook nog niet aan. Heb het kamerraam nog lekker open voor frisse lucht. En het is hier 19,5 gr in huis. En s'avonds heb ik een fleece-deken over me heen.
Wij hebben de verwarming ook nog niet aan. De balkon deur staat nog dag en nacht los, heerlijk we zijn blij dat er een beetje koele lucht binnen komt. We wonen in een flat op de bovenste verdieping, heeeeeeel oud flatje.
Bij ons is het nu 20,5 gr in huis. Voor ons niet erg, maar de verwarming is gisterenavond even aangeweest en net nog voor de baby.
Hier is ie ook nog niet aan. Vind het nog veel te vroeg. Ik heb het toch altijd koud dus ik trek een extra vest aan, en man zit nog gewoon in zijn t-shirt.
hier ook niet hoor.... raampjes staan nog op een kier! Het is wel iets frisser, maar lekker iets met lange mouwen en de kleine in een lekker fleece pakkie... superknuffelig hahaha!
ik ben normaal een koukleum maar ik merk dat de zwangerschap me lekker warm houdt Heb ik het echt te koud, dan doe ik een vest aan en drink een bakkie thee. of ga wat doen want meestal heb ik het dan zo weer veel te warm.
Normaal zou ik nu idd ook al met dikke truien, gebreide sokken en een deken op de bank zitten, maar tijdens de zwangerschap is mijn thermostaat weer normaal gaan werken Hier ook alle raampjes lekker open op een kiertje, ook 's nachts. En de twee achterdeuren staan ook de hele dag open, gaan 's avonds dicht. Nu nog 21 graden binnen! Wonen in grote 2-onder 1 kap!
hier ook nog geen verwarming aan. het is 's avonds ook nog goed te doen met ong. 21 graden. Even off-topic: Sjorsje gefeliciteerd met je 1 dag oude Yosip! (hoe verslaafd ben je dan, als je dan al hier komt? Groetjes, Didier
Hier ook nog geen verwarming aan. Het is 21,5 graden in huis en heb nog de roosters van de ramen openstaan in de huiskamer. Wel heb ik een vest aan, t-shirt is weer wat te koud. Woon in een tussenwoning van 7 jaar oud. Groetjes Tamara.
bij mij is het met de zon in huis (zoals nu) 28 graden ...aan de verwarming aandoen denk ik dus ook nog lang niet aan Het duurt ook eeuwen voordat het hier naar een redelijk temperatuurtje is gezakt! Ik woon in een flat, hoogste etage en een plat dak! (maar volgende maand lekker in een maissonette!)