Oudste dochter vandaag getuige zelfmoordpoging....

Discussion in 'De lounge' started by vivianbraak, Sep 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Moet het toch even van mij afschrijven want het zit mij hoger dan ik dacht..

Begin van de avond ging mijn oudste dochter 6 jaar haar vriendinnetje ophalen die woont vlak bij een flat. Haar vriendinnetje was er net en mijn dochter wilde net weer weg gaan op dat moment hoord ze wat boven, ze kijkt en ziet en man half met zijn hoofd door het glas en vervolgens springt hij..

Hij lande vlak naast mijn dochter :pale:

Hevig bloedend probeerde de politie de man te helpen maar die was uiteindelijk zo kwaad dat zijn zelfmoordpoging mislukt was dat hij weer opstond en de politie te lijf ging en riep maak me dood, maak me dood alsjeblieft.. Er zijn allerlei middelen nodig geweest de man alsnog tot bedaren te brengen alsdus de politie.

En al die tijd stond mijn kleine meid daar :pale:

Ik wist uiteraard van niks en was gewoon thuis had net de kleine in bad en op bed gelegd toen de politie aan de deur kwam met mijn dochter er het hele verhaal vertelde, ik was echt compleet van mijn stuk. Ze zeiden dat het heel geftig en bloederig is geweest allemaal..

Pppfff volgende week gaan we naar slachtofferhulp, ik heb zo luchtig mogelijk tegen mijn dochter gedaan om het niet zwaarder te maken dan het al is. Ik hoop echt dat ze er geen last van krijgt..

Ze slaapt vanavond naast mama!

2. vivianbraak

Het is wat kort beschreven maar hoop dat het overkomt

3. Ilja

Ilja Bekend lid

Sep 24, 2005
    516
    0
    0
    Oh jee, wat erg zeg. Hou je dochter maar goed in de gaten.
    Heel veel sterkte.

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Poeh das niet niks nee....hoe oud is je dochter?(oeps niet goed gelezen, ik zie het nu)
    Mijn broertje heeft het als kind eens zien gebeuren. Hij zag de man van het flat afspringen. hij ging er verbazingwekkend luchtig mee om; zag er eerder sensatie in dan verdriet. Ik hoop dat je dochtertje het op de 1 of andere manier ook wat luchtiger kan oppakken. Soms kunnen kinderen ons daar nog in verbazen.

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ooh meis toch!
    Wat erg voor je kleine van 6!
    Ik herken t wel, bij ons sprongen ze ook met bosjes naar beneden, zelfs na schooltijd.
    Gelukkig hebben die van mij t nooit gezien.
    Maar jeetje, ik snap je angst en heel goed dat jullie naar slachtofferhulp gaan!
    Ahgut ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, geef dr een hele dikke knuffel!
    Dit is niet niks om te zien.
    Hoe is ze er verder onder?

6. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    :confused: jeetje dat is niet niks zeg..
    vind zoiets echt niet normaal!.arm kind.
    hopen dat het allemaal goed komt met je dochtertje.
    sterkte ermee

7. vivianbraak

Ze doet het eigelijk wel oke misschien wel iets te oke, snap je wat ik bedoel. Maar ik hoop dat ze er goed dooheen komt..

Hier springen ze niet met bosjes hoor haha! Dit is een hele kinderijke buurt waar wij wonen met eigelijk zelden wat, eerste x dat er hier zoiets gebeurd ppfff

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Pffff...da's heftig zeg.
    Houd je dochter goed in de gaten, maar maak geen slapende honden wakker. Zorg ervoor dat ze zich kan uiten (dat kan ook zijn door bijvoorbeeld te tekenen, te bewegen, te huilen, te vertellen...). Laat merken dat ze bij jullie veilig is.

Sterkte!

9. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Meid toch! Hoe verschrikkelijk!
    Hoop dat het goed komt met je meisje.

veel sterkte! x

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Gelukkig maar meid!
    Mijn moeder woont nog bij zo'n 16 hoge flat en mn kids zijn daar vaak, hoop dat ze het nooit zullen zien.

Ik snap wat je bedoeld, daarom is het goed dat jullie met haar naar de hulp gaan, psych.hulp want erover praten is erg goed.

11. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    PFfffffffffffff heftig hoor!
    Sterkte!

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Heftig hoor. Hou je meisje maar goed in de gaten! Veel te jong om zoiets te zien:(

13. keizerin

keizerin Niet meer actief

Pff jeetje wat erg :(
    Heel veel sterkte!

14. Niet meer actief

Vivian, wat erg zeg, ik hoop dat het goed gaat met je oudste dochtertje, hou er goed in de gaten, sterkte meid!

15. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Vreselijk meid!
    Ik hoop dat alles goed gaat met je dochter!

Heel veel sterkte!

Groetjes,
    Josien

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Jee Vivian wat heftig zeg!
    Ik hoop dat je dochter er niet teveel last van zal krijgen. Houd dr maar goed in de gaten komende tijd.
    Dikke knuf!

17. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    Hoe gaat het nu met je kleine meid?
    ( heeft ze goed kunnen slapen )

Vééél liefs ook naar die kleine meid toegewenst!

18. vivianbraak

Ja ze heeft wel goed geslapen gelukkig. En tot nu toe heeft ze het er nog niet over gehad dus hou mijn mond er ook over.

Ienimienie indd ik wil haar laten tekenen, thankx voor de tip!

19. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Pffffffffffff... ik kan hier eigenlijk heel boos over worden. In mijn nabije omgeving heb ik 3 zelfmoorden meegemaakt dus ik weet waar ik over praat als ik zeg dat ik zelfmoordenaars niet uit kan staan op een bepaalde manier. Ze interesseren zich niet meer voor zichzelf, laat staan voor hun omgeving (met in dit geval een klein kind! GRRR)
    Het arme arme kindje! Daar heeft ie vast niet bij stilgestaan.
    Ik hoop met heel mijn hart dat jouw kleine meid dit goed kan verwerken en er geen rare dingen aan overhoud. Zij heeft hier nooit om gevraagd, zij had hier nooit getuige van mogen zijn.

20. Ilja

Ilja Bekend lid

Sep 24, 2005
    516
    0
    0
    Joeja,
    Hier wil ik graag even een weerwoord op geven. Mensen die in staat zijn om zoiets gruwelijks te doen als van een flat af springen, die zijn echt niet meer in staat om te bedenken wat dat voor andere mensen (zoals nabestaanden of getuigen) voor gevolgen kan hebben. Die mensen zijn alleen nog maar bezig met het beeindigen van hun leven.
    Mijn vader heeft een (serieuze en bijna gelukte) zelfmoordpoging gedaan en in het begin kon ik alleen maar denken "Heeft hij dan niet meer aan mij gedacht op dat moment, ben ik het niet waard om voor te leven?". Helaas bleek het antwoord daarop Nee te zijn, hij was daarvoor al veel te ver heen met zijn depressieve gevoelens..... :cry:

Share This Page