Due date

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kaala, Mar 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoera..Due date gehaald, maar nog steeds geen spoortje/krampje van kindje..Helemaal niets :( Geen eens het kleinste beetje, had toch wel op z'n minst krampjes verwacht. Kindje is 100% ingedaald, kan nog maar 1 kant op, of liever: MAG nog maar 1 kant op maar is nu al eigenwijs en blijft nog lekker zitten..

Dus ben ik "bang" dat ik nog 12 dagen moet (bij 41+5 leiden ze me in) maar ik ben het echt helemaal zat, vk zei met 36 weken nog dat het kindje echt niet tot 40 weken zou blijven zitten, wel dus!
    Hij/zij wordt nu op 3400 gram geschat (iets minder of iets meer) en dat vind ik een mooi gewicht, hoofdje zit erop, handjes en voetjes eraan en vast ook z'n geslachtsdelen als het een jongetje is..Waarom is hij er dan nog niet klaar voor :)

Zal je net zien dat, als ik op verzenden druk, de kleine komt :D Als dat het geval is: negeer deze post..:D

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    De keer dat ik bij de controle riep dat de kleine echt nog weken bleef zitten (met 41 weken) was ik die nacht aan de beurt.. Met lunch een kleine in mijn armen..

Het was mijn oudste, weinig tot geen last, en nog niet ingedaald bij die controle..

3. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je geeft me hoop..:) Maar, hoe groot is de kans dat ie plots zomaar komt zonder voorweeën of brekende vliezen?

4. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

Aug 21, 2008
    389
    0
    16
    Mijn ene verloskundige zei dat ze nog wel even bleef zitten, en de andere zei dinsdag dat ze verwacht dat ik volgende week mijn controle niet ga halen. Volgens mij kunnen ze het nooit inschatten.
    Mijn eerste is op de uitgerekende dag geboren en ben ik 10 dagen van te voren mijn slijmprop verloren. Daarna rommelde het tot de bevalling.
    Nu ben ik slijmprop verloren met 35 weken en sinds vorige week rommelt het.
    Ben dus benieuwd. Wel volle maan vandaag, maar volgens mij zegt dat ook niets *zucht*

Jammer dat er geen echte concrete tekenen zijn van te voren hè.

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik had bij de tweede hetzelfde gevoel.
    Zolang je niks voelt kan het elk moment gebeuren.
    Omdat je niet zoveel meer kan heb je de hele dag de tijd om je er druk over te maken. Je voelt je de enige die over tijd loopt.
    Ook de hele dag mensen die willen weten of je al begonnen bent werkt niet echt mee.

Stel je gewoon in op die 7 dagen extra dan kan het alleen maar meevallen toch?

Bij de tweede werkte dat bij mij wel, ondanks dat die pas met 41 en 1 dag kwam...

6. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel jammer idd, zou ook leuk zijn als al die weeënopwekgevallen werkten (ananas eten enzo :p) ik moet wel zeggen dat het romelt als ik uit de douche kom..Dus 3 keer raden wat ik zo ga doen.

Slijmprop heb ik niet verloren, maar dat zegt natuurlijk ook niets.

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik krijg inderdaad vanaf eergisteren telefoontjes en berichtjes op FB van familie om te vragen of ik al lekker bezig ben, oom komt dagelijks zelfs langs om te checken :p

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Binnen nu en 2 weken behoorlijk groot :p

9. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    Spannend hoor. Ik weet niet hoe je er lichamelijk aan toe bent. Maar lekker stuk lopen. Voor het zelfde geld krijg je ontsluiting zonder dat je het in de gaten hebt. ( hoor ik wel vaker) Of op zo'n yogabal openneer stuiteren gaan de weeen ook sneller van. weet niet of je het daar mee kunt opwekken maar wie weet breken je vliezen hahaha.

10. Anique87

Anique87 Lid

Jul 26, 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier rommelt het ook nog niet echt.. Voor mijn gevoel zou ze nog wel een maand kunnen blijven zitten haha :p vanmorgen zei de VK indd dat je in de avond een wandeling moet maken, drna even gezellig doen met vl/ml en dan douchen of in bad! Nou wie weet is het de handleiding om de bevallig te starten ;) ohja en indd de volle maan misschien dat dat sprookje vannacht ook een keer zijn werk wilt doen!

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha volle maan hmm, wie weet :D Gezellig doen met vl..Ja.Als je daarmee seks bedoeld helaas, doet plots echt pijn :( Yogabal hebben we niet, maar wel een trampoline..:p

12. wondertje3

wondertje3 Actief lid

Jan 24, 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog helemaal niks, geen enkel voorteken.
    Maar hoop eigenlijk ook niet dat ik nog 2 weken moet.
    De eerste kwam met 41+ tweede met 40+ ik ben nu 39+ dus ik zeg laat maar komen :)

13. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze zeggen dat als je niet bevalt je lichaam en je baby er nog niet klaar voor is, maar hoe zit dat dan als je over de 40 weken heengaat, betekent dat dat je dan eigenlijk helemaal niet klaar was voor een zwangerschap, laat staan een bevalling?

14. Xannetje

Xannetje Actief lid

Sep 24, 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Jullie zijn er allemaal al dicht bij zeg!!

Heel erg veel succes met de laatste loodjes en uiteraard de bevalling!!

Toi toi toi!!

15. minimoon

minimoon Niet meer actief

Ik was toen weliswaar al 41+4 maar mijn vk toendertijd raadde ook een wandeling aan. Had ik toen weinig behoefte aan want had er echt geen puf voor. Maar zelfs het naar huis lopen toen heeft wellicht geholpen want diezelfde middag is ze geboren.......

16. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

Aug 21, 2008
    389
    0
    16
    Ik heb al een hele dag in een pretpark rondgelopen en in de dierentuin.
    Misschien moet ik het nog eens doen, maar dan achteruit...

17. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Bungeejumpen? :p

18. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672