Eind augustus hebben we met het gezin een fotoshoot. De oudste twee dochters hebben lange steile haren en het lijkt me mooi als ze die dag een kapsel met ingevlochten haar hebben. Wie weet een goede site of eventueel boek met een duidelijke uitleg? Gewoon vlechten lukt me prima. Het lijkt me handig om van te voren flink te oefenen. Oh ja, natuurlijk heb ik al op Youtube gekeken maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer.
hair on Pinterest | 27 Pins ik heb hier heel veel vlecht voorbeelden en haar opsteek voor beelden op die site kan je er trouwens nog veel meer vinden ,, boven aan links vlechten in het engels neer zetten en huppakee allemaal voor beelden
Het is niet zo dat ik niet op Youtube wil kijken maar omdat er zoveel op staat weet ik niet waar ik moet beginnen... Dus als jullie goede filmpjes op Youtube weten, brand maar los.
Als je een beetje engels kunt is dit wel een hele duidelijke! https://www.youtube.com/watch?v=CPE1ktvWXsY
Vraag aan je kapper of die niet een workshop wil organiseren. Heb ik ook gedaan, voor 10 euro met mijn overbuurmeisje als model een avondje leren vlechten. Was heel duidelijk en gezellig! Als de kapper het niet te duur maakt kan ze zo een aantal avonden vullen met moeders
Hier was pas ook een paar van die avonden bij de kapper. En was zelfs gratis. Erg leuk om te doen. En ook wat fijner dat via de pc.
Heel leuk idee! Helaas gaan we tussendoor nog op vakantie dus is het tijdtechnisch niet haalbaar. Zeker wel iets om na de vakantie te doen met een paar andere moeders. Ondertussen heb ik wel al een paar filmpjes op Youtube bekeken en al geoefend. Het resultaat is nog niet erg strak, maar het begin is er zeker.
Ik gebruik de app van cute girls hairstyles, ook te vinden op youtube. Duidelijk en je pakt het zo op.
Idd cute girls hairstyles op youtube!! Mijn dochter krijgt altijd complimenten hoe mooi haar haar is ingevlochten
Haha leuk he als we een ochtend geen tijd hebben of onze dochter wil alleen een staartje in, zijn ze op de opvang en in de albert heijn helemaal verbaasd waar haar mooie haartjes zijn gebleven
Leest zeker even mee! Wil het ook graag leren voor onze jongste dochter groter is en haar begint te krijgen.
Kan het dan weer niet laten om even te showen Het blijft ook goed zitten trouwens. Behalve als ze op de bank gaat liggen maar spelen en rennen en vliegen is geen probleem.
Leuk. Gebruik je een puntkam? Dat helpt wellicht bij het bijpakken van plukken haar. Dan krijg je niet van die 'kale' plekken op haar hoofd
De oudste besloot een paar maanden geleden om het haar van zijn zusje te knippen, daar komen die plekken van. Als het is opgedroogd schuif ik wat met haar haren en dan zie je het niet meer. Maar hadden haast dus hebben daar geen foto van. Gebruik idd een puntkam