hallo allemaal, even een vraagje want ik kan het namelijk in de bijsluiter niet vinden. weet iemand er iets vanaf of het kwaad kan? eigenlijk heb ik er alleen last van als ik ze die paar dagen moet slikken zeg maar, ik kan dan echt niet tegen alcohol. vorige maand ook feest gehad, en al heel snel dronken en de dag erna echt de hele dag overmoeten geven, kon niks binnen houden. gisteren op stap geweest en ben om kwart over 12 naar huis kunnen gaan vanwege enorme maagpijn...... misschien de combi alcohol en clomid toch niet zo goed?? of hebben jullie er geen last van?
Volgens mij kan je gerust 1 nemen. Maar meis je wil zwanger worden , dan zou ik zeggen geen alcohol . Mis heb je wat aan deze link:Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Clomid
tja het is ook niet dat ik vaak drink hoor, maar nu is er toevallig kermis in het dorp dus dan drink ik me een lekker pilsje....heb vele maanden niet gedronken van stel dat..en dat plezier laat ik me niet niet meer ontnemen.....hoe groot de kinderwens ook is! een pilsje 1 keer per maand zal echt geen kwaad kunnen.
Sasje@ Neem dat pilsje maar meis zal idd vast geen kwaad kunnen. En na zolang bezig zijn kan ik me dat heel goed voor stellen dat zin in een pilsje hebt. heb ik ook gedaan hoor , en zal ik je wat verklappen hij was lekker hihi.