Hoi meiden, Misschien kennen jullie het nog van vroeger, het dufti huis, molen en de poppetjes die zo lekker ruiken! Ik had er vroeger ook 1, maar kwam er afgelopen weekend achter dat mijn ouders alles weg hebben gedaan En nu heb ik een dochter die ik daar mee had willen laten spelen :x Ik heb eens gekeken op marktplaats, maar ik hou absoluut niet van dat bieden. Hebben jullie hier ervaring mee? Of beter nog, hebben jullie ouders die niets weg hebben gegooid en het nog hebben en niet meer hoeven? Dankje
ik heb mijn dufti spullen nog, alleen het plastic is verstaft, de poppetjes zijn nog goed en ruiken nog wel wat, maar de huisjes zelf zijn helaas niet echt goed meer.
ik heb het huisje en de molen nog en een roze kastje. heb ook nog de poppetjes. het is uiteraard verkleurd maar nog redelijk. heb overigens ook nog lady lovelylocks en die kuif vogeltjes. en nog barbie spullen. (picknickset, rolls royce auto) en little miss make up, dat je met die sponsjes met water make up erop kon toveren. en nog een pop als je de arm omhoog deed, komt er heel lang haar uit. het ligt allemaal al 20 jaar op zolder, maar het is nog goed en my little pony's. ik hoor wel van je.