Duggar familie verwelkomt 18e kind

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lia, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik moet het even zeggen hoor..

Willen ze zoveel kinderen, of willen ze gewoon sex maar anticonceptie mag niet?! :)

Sorry hoor.. 18 stuks in 20 jaar.. dat kan toch ook niet goed zijn voor je lijf! :confused: en ook 2 jongens, geen tweeling.. zelfde leeftijd.. dus in 1 jaar tijd, bevallen.. hop nieuw kind erin en nog s bevallen?!

Jeeeeeuuuuuttje..

Leuke verjaardagen worden dat als alle kinderen kinderen hebben..... :confused:

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jeeeeeeeeeetje, ik vind het met 2 al druk hoor :oops:
    Wel supermooi huis zeg! Maar toch knap hoor, 18 kinderen opvoeden waar ook nog baby's en peuters zijn! Hoe verdeel je die tijd zeg?

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ze hebben twee keer een tweeling gehad PamPapilio

Ik vind ze zo leuk :p ze hebben ook een boek uitgebracht over hoe ze het doen. Ennuh ze geven ook nog eens thuisonderwijs ;) en nee geen nanny

ze willen idd geen anticonceptie maar laten God bepalen hoe groot hun gezin wordt....groot dus. De oudste is in september getrouwd...ben benieuwd hoeveel kids die en zijn vrouw krijgen :p

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ooooh omdat die twee jongens van dezelfde leeftijd niet als zijnde tweeling genoemd stonden..

Ik vond t al zo vreeeemd! :oops:

maarja.. als je sekst zonder anticonceptie maakt god vanzelf je gezin groot... :rolleyes:

5. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Sommige mensen zijn echt niet lekker,en dat uit naam van godsdienst! :confused: Mijn oma had er 16 en 2 miskramen,ook omdat het moest van de kerk. Nou dank je lekker,hun liever dan ik ;)

Deel Deze Pagina