Hahahahaha! Oh wat erg. Dat heb ik gisteren zelf nog gezegd "Als je hebt, graag!'' .. Wel heel dom om zo terug te lezen ja.
Vandaag met mijn klas op schoolreisje geweest naar Walibi. Vragen ze ineens mogen we ook ergens in....? Nou nee eigenlijk niet we gaan alleen maar rondlopen en kijken...... Juuuhuuuf!!!!! Whahaha
Ik zet de pannen op tafel en begin met opscheppen zegt vl; gaan we al eten? Nee, ik schep het op en gooi het dan weg!
Vandaag in de supermarkt: Komt man naar me toe in de rij Hij: mag ik even voor? Ik: nee Hij: maar ik heb maar 1 ding Ik: ik ook Hij: o Geen retorische vraag maar toch
Hahaha bij deze lach ik in een deuk, zo droog haha Leuke reacties ook haha Mijn man vraagt ook vaak bij nieuwe spullen: heb je dat gekocht? En ik zeg dan heel serieus: nee ik heb het gejat of nee, ik heb het gratis gekregen
Zwanger zijn en dan de vraag krijgen, krijg je een baby...nee denk dat d'r een hondje uit komt... Of de vraag krijgen, en wat ga je krijgen...nou ik hoop op een baby'tje...
Hahaha heel herkenbaar, ik werk ook in een supermarkt en dan vragen er ook veel, MAG ik pinnen?? Ja duh denk ik dan, natuurlijk mag dat. En KAN ik pinnen, nou ja vaak wel
Vriendin gisteren, niemand ziet het, zag jij het? Uhm ik zag idd ook niet zoals jezelf al zei, niemand zag het duh
Waar ik me zelf vaak schuldig aan maak: als 1 van mijn kinderen wakker wordt, naar ze toe gaan en vragen: "Ben je wakker?" Eh, nee mama. Ik ben gewoon erg goed in slaapwandelen
Me feliciteren op Facebook met mijn zwangerschap en na een week vragen op whatsapp, heeeeey ben je zwanger? Ehm duh!! De telefoon opnemen met Pietje Puck, ehm goeiedag is Pietje Puck ook aanwezige? Nee die ken ik niet sorry, u bent verkeerd verbonden. En weet je al wat je krijgt? Wijzend op mijn buik. Eh ja de gynaecoloog dacht een giraffe te zien schattig he