"Duh"

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Afgelopen week kwam ik thuis van het werk..., staat mijn man in de keuken. Zeg ik 'blij dat ik thuis ben, wat een klote dag was het vandaag weer'

'wel?'

'nee haha dat zeg ik omdat ik daar zin in heb'

Duuh..

2. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Gister op mijn werk:
    2 saucijzenbroodjes aub
    sorry, die verkoop ik net.
    wat heeft u dan wel?
    Frikandel en kaasbroodjes.
    en saucijzenbroodjes?
    Die zijn net op.
    dus u heeft geen saucijzenbroodjes?
    Nee helaas..
    en wat komt daar net uit de oven?
    Frikandel en kaasbroodjes
    geen saucijzenbroodjes?
    Nee die verkocht ik net.
    .....

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Haha :D
    Om simpel van te worden!

4. Chrissiej

Chrissiej Actief lid

9 mei 2012
    128
    0
    0
    Met 7 kratten bier en flessen drank bij de kassa staan
    Goh feestje??
    Nee hele erge dorst XD

Is het goed als ik vanmiddag langs kom rijden?
    Uuh tuurlijk en als ik thuis ben zwaai ik wel!

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hahahahaha....

* zeg verkopen jullie ook saucijzenbroodjes misschien ?? *

6. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Dit soort dingen gebeuren op een zondag, 30 graden, super druk, mensen staan te wachten en te ruziën om een tafel;

Bedrijfskleding was blouse, lange broek, sloof, riem om met beurs enz, zweet loopt langs mm hoofd. Juffrouw heb je t warm? Nee hoor ik heb net een emmer water over m'n hoofd gegooid.

Ja hallo, waarom is er geen tafel in de schaduw vrij? OW sorry als ik had geweten dat u kwam had ik iedereen van die tafels weggejaagd.

Wilt u koffie of thee? Ja doe maar.

Hartstikke druk, ben met 10 dingen tegelijk bezig, fluit er iemand heel hard naar me. Dan ga ik om me heen kijken, meneer bent u uw hond kwijt?

Doe mij maar een spekpannekoek, we hebben geen pannenkoeken meneer, o doe er dan maar een met kaas.

Staat een bordje gereserveerd op tafel. Juffrouw is deze tafel gereserveerd? Ja. Geld dat ook voor ons? Ja. Dus we kunnen hier niet zitten?

Kunnen we hier wat drinken? Nee we zijn een bouwbedrijf.

Gaan die mensen zo weg? (Zitten nog met een vol bord) ik zal ze voor u wegjagen meneer

Kan het een beetje snel, ik heb dorst. Tuurlijk de 20 man voor u wachten wel.

Het is trouwens echt erg, sommige mensen worden gewoon serieus boos op de bediening omdat het te warm/ koud/ nat buiten is.

7. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Bij de Etos als je gaat afrekenen is het standaard: "Goeiedag, alles kunnen vinden?"

Als dat niet zo was, dat had ik wel naar dat product gevraagd voordat ik ging afrekenen, duhhh...

8. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ach, ze zijn bij de Etos in ieder geval wel altijd beleefd.

9. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    hahaha lig helemaal in een deuk om dit topic. :D

10. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Je gaat op terras zitten en de ober vraagt wil je graag wat bestellen?
    Euhm nee ik kom hier gewoon zitten..

Ja DUH :)

11. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    En verleden week zet ik op fb dat we zwanger zijn, vraagt er 1 , ben je zeker dat het er maar 1 is,?

Euhm... Nee 4

Ja duuuh, op een 12 weken echo verwacht je toch datz e dat ondertussen al hebben bekeken he..

Of van, weet je nu al wat t word? Toen was ik 10 weken, vroeg mijn collega dit..

12. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL

Hahahaha, dit heb ik ook altijd!! Dan kijk ik net boos omdat ze zo een domme opmerking maken :D

13. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Ik werk in een kartingcenter, en elke dag komt er wel iemand naar de balie en die zegt, this voor te karten..

Ik ben ondertussen zo geirriteerd van dit zinnetje dat ik elke keer zeg:
    Oh ik dacht om te tenissen,

En dan zijn er nog steeds van die... Die vragen, oh kan je dat hier ook?

Hmmmf

:D

14. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sta gisteren in de winkel en vraag bij het afrekenen of ik 50 euro bij mag pinnen. Daarna al vloekend zeg ik tegen kassavrouwtje dat ik mijn pinpas kwijt ben (vriend had m nog), of ik cash mag afrekenen. "Oh, dus je wilt niet meer bij pinnen?"

Jawel hoor, geef me maar gewoon die 50 extra als ik met een tientje betaal..

15. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Zitten echt veel leuke (en soms ook herkenbare :p) bij zeg haha.

Hier vandaag ook een leuke. Ben bezig met kleertjes op mp te zetten, dus ik zeg tegen m'n vriend; moet ik kiezen voor ophalen? Zegt hij; ja wat anders, ik ga het echt niet brengen hoor.
    Duh, die optie staat er ook niet eens, het was ophalen of verzenden, zucht..

En wat later zegt m'n vriend even tussendoor of ik saus op het boodschappenlijstje kan zetten. Vraagt hij wat later; is het gelukt?
    Ik was al lang weer bezig met mp en was alweer vergeten dat ik wat opgeschreven had omdat ik zo bezig was. Dus ik zeg; ja maar zijn veel advertenties dus ben wel even bezig. Zegt hij; ja ik bedoel met het boodschappenbriefje.
    Duh! Ik weet heus wel hoe ik wat moet opschrijven.

Maar heb ook vaak dat ik boodschappen doe en dan ga ik bij de pinkassa staan. Dan zegt diegene uiteindelijk zo; dat is dan zoveel euro. Zeg ik; ik wil graag pinnen. (lol, hoe bedoel je slim?)

Of als ik even niets te doen heb en ga computeren en internet eruit lig, dat ik bedenk wat ik dan nu even ga doen. Sta ik op, denk ik; oh ik ga maar even m'n mail checken/het weer checken/tvgids/weet ik wat op internet checken. Ga ik weer zitten. Ohnee, kan niet, internet doet het niet he..
    En m'n vriend zegt dan; bel m'n vader wel even op, kijken of die internet heeft of niet (die woont niet zover hier vandaan en heeft zelfde internet, dus dan weten weten we of het overal is of alleen hier). Maar als internet het niet doet, doet de telefoon het ook niet... En dan zeg ik; stuur ik wel een app.. Maar die loopt ook via internet, die doet het ook niet. Hahaha, wat is het toch leuk als internet het niet doet (not)

En stond laatst bij de drogist, daar heeft iemand dit topic geloof ik ook gelezen haha. Zegt de vrouw achter de kassa; wilt u nog iets hebben? Zegt die vrouw voor me; een cadeaubon zou leuk zijn. Stond een tweede vrouw achter de kassa die lag helemaal in een deuk, maar het meisje zelf snapte er in de eerste instantie helemaal niets van. Geloof dat ze daar nieuw was en ingewerkt werd, arm kind. Pas toen het uitgelegd werd door haar collega kon er een klein lachje van af, maar nog vond ze hem niet leuk.

Heb geloof ik niet zoveel duh momenten verder :p

16. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    oooh my, mijn tranen rollen over mijn wangen hier!!

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Net een lekker spiegelei gemaakt, mijn oudste "Ga je ei eten?"
    Nee schat, staat hier voor de sier...

(kids zijn ziek aten wat anders ;-P)

18. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Uwv belde laatst voor een aantal vragen, de man had al gevraagd hoeveel weken ik zwanger was, ik: "9 weken"
    later vroeg ie wanneer ik ben uitgerekend, ik zei: "23 januari"
    Man van UWV: "23 januari 2015 ?"...
    Ik dacht natuurlijk gelijk DUH...en wilde er bijna aan toevoegen; "nee meneer ik ben een olifant en 2 jaar drachtig nou goed" of
    "nee mijn kindje is al 6 maanden overtijd"

19. Esselte

Esselte Niet meer actief

Hahahahahhaa zo grappig en herkenbaar allemaal. Ga zo door hahaa!

20. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ik zat met een vriendin van zp in de auto.
    Van de vrachtwagen voor ons waaide plastic af op m'n autoruit en uit reflex bukte ik.
    Samen heel hard gelachen en hebben het een hele tijd over dit topic gehad, was het eerste waar we aan dachten :-D

Deel Deze Pagina