Die is heel herkenbaar: toen ik weer begon te werken na de bevalling van mijn dochter vroegen heel veel collega's of ik mijn dochter bij een oppas had.......alsof je gaat werken en je kind alleen laat
Haha geweldig topic dit.. En bedankt allemaal, want nu was ik net op tijd om de container nog aan de weg te zetten Dat is mijn man zijn taak maar die was het vergeten hihi.. Zit echt proppie vol dus had het niet nog 2 weken uitgehouden..
Of met een eeneiige tweeling lopen en de vraag krijgen: 'Is het een tweeling'? 'Nee, een drieling'.. Zucht... (zelfs gehad toen ze nog in de kinderwagen lagen, toen ik zei; 'nee een drieling', zocht die man in het onderstel.. sukkel)
"Wil je wat drinken?" "Ja, graag, als dat mag?" "Goh, ben je al thuis?" (Nee, ik ben nog onderweg, maar kom zo wel.) Zo veel situaties te bedenken. Ik maak me er zelf ook vaak schuldig aan, meestal denk je er gewoon niet bij na.
Ik wil net zeggen. Zit wel mee te gniffelen, maar volgens mij zeg ik zelf ook met enige regelmatig zoiets oeligs
Mijn opa en oma zijn een kei in duh vragen stellen. Sta ik in mijn paardrijkleding mij paard te zadelen vraagt opa: ga je paardrijden? Ik antwoord dan altijd, nee ik ga zwemmen duh. En zo zijn er nog meer voorbeelden
Wat een leuk topic dit! Wij hadden laatst over iets weet even niet meer wat maar ik zei nog vond het best duur was 300 zegt vriendlief wat euro? Ik Zeg nee dollar Zwaar beledigd hahah
Ik stond gister aan de kassa met m'n dochtertje. Ze had een roze/grijs jasje aan en een felroze speen. Vroeg een oudere meneer of het een jongen of meisje is. Duh! Toen ik hoogzwanger (ik had een niet te missen grote toeter) was kreeg ik ook weleens de vraag of ik zwanger ben... No shit Sherlock! Duh
Ik stond laatst een halfuur in de rij bij de Bijenkorf. Toen ik eindelijk aan de beurt was vroeg de verkoopster of ze me kon helpen. "Nee ik sta hier een halfuur met een huilend kind in de rij om HAI te zeggen" Duh!
Mijn collega loopt net het kantoor van mij en mijn manager in. Manager is er weer sinds vandaag terug van vakantie. Zegt collega: Ben je terug van vakantie? Ik denk ja duh, nee hij zit hier in zijn zwembroek, slippertjes aan en zonnebril op.
Alleen bij de cafetaria komen en voor 4 personen friet bestellen, 2 frikandellen speciaal, een kroket en een bamischijf. Inpakken? Duh, ik eet het hier op, doe er ook nog maar een emmer mayo bij.
Had ik ook een keertje. 4 patatjes, 4 kroketten, 4 frikandellen, 4 kaassouffles. "Hier opeten of meenemen?" Ik was alleen en NIET zwanger. Dus....
Op school komen met slapend zoontje in de kinderwagen: "ach was tie moe".......nee ik heb hem knock out geslagen....duh
Wat ben ik blij dat ik vandaag alleen op kantoor ben! Ik lig echt helemaal onder mijn bureau van het lachen!!! Geweldig topic!!
Gewoon keihard in hun gezicht hoesten en nee zeggen, maar dat je in ieder geval ingeënt bent tegen TBC !
Met je gezin aan een costa in Spanje zitten, de buren tegen komen en vragen: goh zijn jullie hier ook op vakantie? Duhhhh