"Duh"

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Heel herkenbaar allemaal haha

2. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Of het 'Mag ik je wat vragen?'

Dat alleen al is een vraag, wat doe je als ik nee zeg? De tijd terugspoelen?

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik werk als senior op een klantenservice. Als een collega een vraag heeft beginnen ze altijd met; ik heb een klant aan de telefoon......
    Joh, echt hier? Bij een klantenservice:D

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Sommige dingen (bepaalde koeken of snoepjes) koop ik niet vaak, maar als ik het dan wel eens koop, zegt mijn zoontje vaak verbaasd "hé, heb je die gekocht?" Ik antwoord dan altijd met "Nee, gestolen..." De eerste paar keer vroeg hij geschrokken "Echt?" :D

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Ben je naar de kapper geweest?
    Nee, mijn haren zijn gekrompen ;)

Ohh en mijn schoonvader zegt ELKE keer dat hij hier op bezoek is (elke week wel) over ons dochtertje: goh, ze groeit wel hè.
    Uhm, ja.

6. Janna

Janna Fanatiek lid

Als je bij een kledingwinkel uit het pashokje komt, vragen ze altijd: "is het gelukt?" Ik vind dat altijd zo'n rare vraag! Natuurlijk is het gelukt! Ik ben heus wel in staat om mezelf uit- en weer aan te kleden! ;)

"Duh"

7. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Jaaaaren geleden,ik was lekker aan het skaten...had alleen een beetje teveel snelheid omdat ik net van de erasmusbrug kwam waardoor ik zeer sierlijk op mijn achterste belande.ik probeerde nog een lantaarnpaal te grijpen maar helaas...lig ik daar midden op de kruizing,hoor ik een man vragen,goh,ben je gevallen meis?
    Neeee...ik was moe en wilde hier even uitrusten.....;) duh...zijn 2 vrienden/collega's kwamen niet meer bij en dat gezicht van hem vergeet ik ook niet meer :p

8. topper12

topper12 Niet meer actief

Vandaag een client aan de telefoon: bent u op uw werk?

Uhh ja, de receptioniste heeft je doorgeschakeld met de mededeling ik zal even proberen of ze op haar plek zit, dus... Gelukkig had hij het zelf gelijk door: oh wacht, natuurlijk anders had ik u nu niet aan de telefoon gehad :D

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Even een collega bellen om een boodschap door te geven: kan ik je even storen?

Dat doe je al... Duh :D.

En ik blijf het gewoon zeggen he ;).

10. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Hier standaard een klant die belt met: wil je iets voor me doen/uitzoeken?
    Ja euh, natuurlijk. (Daar betaal je me tenslotte voor ;))

Heb ook wel eens met nee geantwoord. Dan is het even stil aan de andere kant van de lijn en daarna keihard gelach met de reactie, tja beetje stomme vraag hè?

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Super!

Wat een leuk topic ik lig in een scheur hier hahaha

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh laatst, een berichtje van iemand:

'Ik heb vannacht maar twee uur geslapen, pfff'

En een uurtje later ofzo..

'Ik ben zooo moe, volgens mij ben ik zwanger hoor!'

Er wordt dan ook nog serieus op ingegaan door sommigen, ja dan heb ik ook wel even een 'duh' moment hoor.. ;)

13. AzA

AzA Niet meer actief

Leuk topic!

Bijgevoegde bestanden:

14. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben je in de bioscoop.. kom je een bekende tegen die vraagt, en gaan jullie ook een film kijken?

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Onbegrijpelijk he ;) haha

16. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Hahahahaha herkenbaar!

Als ik met de kleine ergens kom...oh mocht jij met mama mee.. Nee hij is thuis gebleven...

17. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Och dat groei gebeuren haha, op Facebook reageerde iemand ook elke keer op foto's van ons zoontje: 'Wat is hij alweer groot.' Elke keer weer. Dus ik zei laatst, gelukkig krimpt hij niet nee. Haha kon het gewoon niet laten, maar het werd me niet in dank b af genomen. :D

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    We delen een tuintje met de buren met daarin een heel laag muurtje, waardoor we in elkaars gedeelte van de tuin kunnen kijken. Mijn bejaarde buurvrouw is eigenlijk altijd buiten en wanneer ik ook naar buiten komt zegt ze steevast "Zo ben je ook even buiten?".

19. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Stap ik van de fiets met dochter, dochter uit fietstoeltje, fiets op slot. Bekende naast me, oh ben je op de fiets? :cool:

Nee, ik stap net uit de auto.

Dúh.

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wanneer de telefoon gaat op het werk en je neemt op met goedemiddag apotheek ... U spreekt met ... en ze vragen Ohh u bent open vandaag? Eh nee we zijn gesloten, daarom neem ik de telefoon op. Duh!

En nee ik heb niet het advies van aanvullende anticonceptie gegeven bij de zwangerschap, dat was vast een stagiaire :p

Deel Deze Pagina