Haha, wat ik wel irritant vind is wanneer ik bier bestel en mijn man cola of ijsthee er vaak niet eens gevraagd wordt wat voor wie is, maar het bier automatisch voor hem wordt neergezet.
Deze hoor ik vaak in de winkel waar ik werk als mensen elkaar tegenkomen: 'heyyyyy, ook boodschappen aan het doen?'
Ik zit nu in de trein en mensen om mij heen vragen zich vast af waarom ik zo aan het lachen ben, wat een heerlijk en herkenbaar topic!
Vaak bellen mensen: "Ik was op zoek naar de heer Janssen" Ik: Ah fijn dan heeft u hem dus al gevonden. Of, "En uw naam was?" Ik: Mijn naam is nog steeds..
Kom ik zeiknat op m'n werk: "Regent het?" "Nee, ik douche altijd met m'n kleren aan..." Maar goed, ik vraag ook wel eens iets doms.
Ik kom dus in mijn eva kostuum onder de douche vandaan Handdoek over mijn haar je kent ut wel... Manlief.. : o heb je gedoucht ? Ik : nee heb buiten gestaan en gewacht totdat het regende -_-'
dochter geboren, roze versiering buiten (ook vlaggen met HOERA EEN DOCHTER!)... Je hebt een dochter gekregen? Nee een zoon maar hij is homo
Heel normale vraag hoor haha mijn kinderen zijn in twee verschillende steden geboren en ook dus verschillende aangiften
Ik werk bij het knaagdierencentrum. Mijn oma vraagt iedere keer weer:hebben jullie ook honden en katten??? Aaah arme menssie is al 90....
wij: alles in 1 pakket van upc, dus: tv, internet en telefoon. Internet en mediabox vd tv doen het niet dus bel ik met upc. *goedemiddag, upc klantenservice wat kan ik voor u doen? -goedemiddag met ***** ik wil een storing melden van het internet en de mediabox blablabla *ik zie dat u een alles in 1 pakket heeft -ja dat klopt *en u heeft een storing mbt het internet en de tv? -ja klopt *doet uw telefoon lijn het wel? -ehh ja, daar bel ik nu mee.... *ohjah... en de tv? -ja die doet het wel *u zegt net dat u een storing heeft mbt het tv kijken - ja klopt, de tv doet het wel, de mediabox niet.... *oohhh oke.... kunt u even de stekker van de modem eruit trekken, 30 sec wachten en dan weer terug in het stopcontact. Dan wacht ik even met u mee -ja maar als ik dat doe word ook mijn telefoonverbinding verbroken. *oja, u heeft gelijk... eens even zien hoe we dat gaan oplossen.... Goh wat een helder licht daar zeg!
Dit hoor ik ook altijd als mijn oudste nichtje mee is naar de stad oid ze scheelt 3 maanden met mijn oudste zoontje. Nu lijken ze wel veel op elkaar (mijn schoonzus is ook mijn zus).
O ja, er schoot me nog één te binnen: Mijn schoonmoeder vroeg welke achternaam ons kind zou krijgen. We zijn inmiddels ruim 2 jaar getrouwd en ik heb destijds de naam van mijn man aangenomen en gebruik die dus ook regelmatig. Mijn man keek zijn moeder ook aan alsof ze gek was geworden. Had zelf zoiets van: Nou.... we twijfelen nog tussen Jansen, Pietersen of toch de Boer... DUH, natuurlijk krijgt het kind de achternaam die we beiden gebruiken.
Intake cb met onze oudste ( uit China): Net verteld dat hij vondeling was en er niks geen info is van en over hem; Wijkverpleegkundige : waren er problemen tijdens de zw? Zijn er aangeboren afwijkingen in de familie? Heb je vitamines genomen tijdens zw?😱 Op een gegeven moment heb ik t opgegeven ..
Ik denk dat ze meer bedoelde dat er gevraagd werd of ZIJ WIST of de kinderen in die gemeente waren geboren. Als moeder weet je meestal wel waar je kinderen geboren zijn