Wat ik me afvroeg: - kan je verschillende kleuren jeans samen dragen ( bijv spijkerjasje op andere kleur broek?) - Hoe draag je je pumps in de winter ( met een panty, maar zo ja: wat voor kleur?! Zwart vind ik zo begrafenis achtig, huidskleur is zo fout... draag er het liefst blote voeten in!) - Kan je een leren bikerjasje in de winter binnen dragen of vinden jullie dit echt voor buiten? - En maakt een wijd tuniek nu slank of niet?!
Mijn persoonlijke mening: - jeans+jeans: kan soms best wel, maar af en toe is het ook geen gezicht en dan ook geen optie (hier in ieder geval haha) - pumps: draag ze zelf vaak alleen onder broeken en met blote voeten. Onder een rok zou ik inderdaad voor een panty gaan. Welke kleur.. Pfoe.. Ligt ook een beetje aan wat je aan hebt en de kleur pumps + gelegenheid denk ik. - leren jasje: vind dat je dat ook best wel binnen zou kunnen dragen: spijkerjasje of blazertje kan ook binnen toch? Al vind ik persoonlijk wel dat leren jasjes+spijkerjack's meer ogen alsof ze voor buiten zijn i.t.t. een stoffen blazer bijv. - wijde tuniek: ligt toch ook wel aan je figuur denk ik. Vind zelf dat kleding die 'te wijd' is vaak eigenlijk juist helemaal niet afkleed, terwijl bijv. een mooi getailleerd jasje, of een jurkje met een mooie riem, of dat bijv. iets wijder uitloopt veel meer afkleedt en daarmee slanker oogt. Verder: gewoon aantrekken waarin je je goed voelt! Iedereen heeft zijn eigen stijl en do's en don'ts
- Jeans: Soms zie ik iemand lopen die twee soorten jeans goed gecombineerd heeft. Maar meestal vind ik het geen succes, ik doe het zelf ook nooit... - Pumps: Die draag ik gewoon in de winter hoor, staat harstikke mooi onder een jeans of pantalon! Maar echt niet met bloten voeten, veel te koud. Meestal draag ik huidskleurige kousen (je hebt hele mooie!), een zwarte panty draag ik alleen als het op chique moet. Maar kan ook heel mooi zijn! En houd je echt niet van zwart/huidskleur, dan kun je ook gewoon eens een knalkleur aantrekken? Dat zie je tegenwoordig ook weer steeds meer, rustige kleding en dan een knal-panty in rood of paars ofzo. - Leren jasje: Waarom niet? Als je dat lekker vind zitten en het staat je leuk... - Wijde tuniek: ECHT wijd maakt zelden slank. Maar een beetje los vind ik vaak heel mooi! Behalve bij mezelf dan, ik vind mezelf dan vaak dikker lijken. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn figuur, ik ben een echte zandloper en als mijn smalle taille wegvalt zie je vooral nog mijn brede heupen Maar als je een wat rechter figuur hebt: mooi!
Bedankt zo ver! Jeans: wanneer wel en wanneer niet dan? juist een zo klein mogelijk kleurverschil of als je het dan toch doet echt juist heel verschillende kleuren? pumps en panty;s: @amaryllis: waar haal jij ze dan? leren jasje: twijfel nog steeds: spijkerjack draag ik bijv ook alleen voor buiten. Colbertje binnen. Maar stoer leren jackje....????? Wijde tuniek: ik heb dus ook een zandloper figuur met slanke taille maar wel met buikje. Ben dus gek op tuniekjes heb ook een aantal overhemd blousen die ik tailleer met een brede riem. Maar dan krijg je toch vaak een opbolling op de plaats waar je het juist niet wil hebben... Kan je dan beter een taille riem of een heupriem dragen?? Sorry, voel me echt een nerdy op mode gebied....
Wat ik me afvroeg: - kan je verschillende kleuren jeans samen dragen ( bijv spijkerjasje op andere kleur broek?) Nee, sorry dit kan echt niet!!! Ik persoonlijk vind het geen gezicht...... - Hoe draag je je pumps in de winter ( met een panty, maar zo ja: wat voor kleur?! Zwart vind ik zo begrafenis achtig, huidskleur is zo fout... draag er het liefst blote voeten in!) Onder een broek of een legging. Persoonlijk zou ik geen panty met motief met een pump dragen. - Kan je een leren bikerjasje in de winter binnen dragen of vinden jullie dit echt voor buiten? Iets voor buiten - En maakt een wijd tuniek nu slank of niet?! Ligt dus een beetje aan de kleuren v/d tuniek en de pasvorm. een mooie zwarte tuniek kleed best af!
jeans, nee vind ik echt geen gezicht. In geen enkel opzicht. pumps, met een glanzende panty, die mooi bij je huid past. Dus niet per se huidskleurig, maar een teint die mooi bij jou past. - leren bikerjack, ik zou zeggen: niet dragen - echt wijd maakt niet slank.
- verschillende kleuren jeans vind ik zelf niet mooi. Zal dan ook geen spijkerbroek met een spijkerjasje dragen (zowiezo niet trouwens). Ik zou dan eerder gaan voor een zwarte skinny met leuk shirtje en spijkerjasje en laarzen OF een spijkerbroek met leuk shirtje en zwart colbertje bijvoorbeeld. - Pumps draag ik pantykousjes in. Je moet niet hele dikke nemen, dat lijkt nergens naar. Bij de hema heb je wel mooie met een mooie glans er in. 15 denier of 10 geloof ik.. en dan zoeken wat dicht bij je huidskleur komt. - Leren bikerjasje zou ik alleen buiten dragen. Een colbertje draag ik wel weer binnen in de winter. - Tuniekje hangt af van het model of het slank maakt of niet.. Als het strak onder de borsten zit kan het slank afkleden, maar het hangt ook af van wat je er verder bij aan hebt. Ik draag zelf altijd een skinny met laarzen (met kleine hak) erover heen. Vind dat zelf mooier dan een broek tot aan de enkels zeg maar.
Bedankt meiden, ik ben heel wat wijzer geworden!! Dat met verschillende kleuren jeans, dat dacht ik al een beetje... jullie antwoorden bevestigen dit alleen maar. Spijkerjack draag ik ook alleen maar buiten, vaak met bodywarmer erover heen dus dan vind ik het nog wel kunnen op een andere jeans. Wel heb ik een giletje in spijkerstof. Vind het altijd lastig te combineren ( en ik moest en zou het ding hebben....) maar goeie tip om spijkerstof te combineren met een zwarte broek oid! Dat ik daar zelf niet op kom... * schaam* Leren jasje: check! Alleen voor buiten dus... ik wil niet overdressed overkomen Pantys in pumps:ik zal me eens orienteren in de hema ofzo. Ik zie alleen nog maar die leli9jke huidskleurige voor me of de wat dikkere gekleurde en doe dan ook vind ik die echt spuuglelijk! Tuniek: die combineer ik altijd al met een skinny broek, vlgs mij kan wijd op wijd niet zo? Maar wat betreft een riem; heupriem of taille riem voor een slank effect bij een wijde tuniek of blouse?
Voor slank effect op een tuniek: Tailleriem! Anders trek je 'm strak op het breedste punt (de heupen) en zie je er alsnog een beetje hobbezakkerig uit.
Spijkerjasje kan, vind ik, wel echt leuk staan hoor! Mits het strak en goed getailleerd zit, dus geen hobbezak! En pumps in de winter.... niet praktisch en comfortabel, wel mooi... Maar dit is mijn persoonlijke mening, heb er totaal geen verstand van zoals jullie wellicht hebben kunnen lezen...