Hallo, Kan iemand mij helpen of misschien meekijken of ik een eisprong heb gehad of niet ik heb nog niet veel ervaring met temperaturen opvolgen en ben deze cyclus ook gestart met clomid 50 mg van cd 3 tot cd 7 dus 5 dgn. Ik zit nu in mijn cd 14 en nog geen positieve test, alhoewel ik op cd 7 een licht positieve ovulatie test had maar dacht verkeerd getest te hebben en ben weer begonnen te testen op cd 9 en tot nu steeds negatief. Wat mijn temperatuur betreft, weet niet wat ik ervan moet denken ik heb te weinig ervaring Ik temperatuur netjes ieder ochtend voor het opstaan Kan iemand aub meekijken naar temperatuur en evt mijn test 27 december 2013 mijn cd 1 29 dec (cd 3) 36,5 30 dec (cd 4) 36,5 31 dec (cd 5) 36,9 01 jan (cd 6) 36,9 02 jan (cd 7) 36,9 03 jan (cd 8) 37,1 04 jan (cd 9) 37,2 05 jan (cd 10) 37,1 06 jan (cd 11) 37,0 07 jan (cd 12) 36.8 08 jan (cd 13) 37,0 09 jan (cd 14) 37,1 Liefs Nor
Je hebt wel een stijgende temperatuur maar ik kan er zo geen eisprong uithalen eerlijk gezegd. Maar een ovulatietest kan niet licht positief zijn meis, die zijn positief of niet.
Esther15, Als eerst wil ik je bedanken voor jouw reactie! Ik wordt er zo onzeker van en ben er zo mee bezig. Wat betreft de ovulatietest, dus licht positief is gewoon negatief, want het lijntje was niet even of donkerder dan de controle lijn. Ik vroeg me af of de eisprong al was geweest ( op cd 5 of 6??) Onwaarschijnlijk of erna? Ik heb 2 dgn niet getest, pas op cd 9 verder gegaan. Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen, maar ik heb 1 eierstok. Nogmaals bedankt voor het snelle antwoord.