Hallo allemaal. Hier is het filmpje, het is me gelukt haha.. Echo baby - YouTube Kunnen jullie hierop het geslacht zien?? Bedankt alvast... Groetjes lisa
Dank je .. Zijn er nog meer mensen die een kijke willen nemen en vertellen wat ze zien? Ik ben zo'n leek haha Gr lisa
hallo allemaal tijdens de pretecho hebben we het geslacht laten opschrijven, een jongetje bleek later bij het openen van de envelop! maar wat nu, bleek gister, bij de 20 weken echo, dat het een meisje is! pff dat is wel even omschakelen zeg! het belangrijkste is absoluut de gezondheid, maar het is wel apart omdat je je toch ergens een voorstelling maakt dat we een zoontje zullen gaan krijgen en nu blijkt het ineens een dochter te zijn... ik hoor vaker dat ze eerst een meisje zien wat later een jongetje blijkt te zijn...
Dan had ik in begin post toch gelijk Is zeker een omschakeling vooral dat het vaak voorkomt eerst meisje dan jongen. Omgedraaid is maar zelden. Maar je echo's zijn echt duidelijk dat ik daarom meisje dacht als je goed vergelijkt met die link die ik je gaf. Nu shoppen voor jullie kleine meid en gefeliciteerd!
Dank je wel voor je reactie en inderdaad had je gelijk!!! Die uitstulping leek ook wel hetzelfde.. Wel apart dat de echoscopiste het niet goed heeft gezien maar dat kan natuurlijk gebeuren... Het komt inderdaad vaker andersom voor... Ik laat voor de zekerheid nog wel een keer een echo doen.straks is het dan weer een jongetje...
Jeetje ja ik zou dat ook hebben hoor en nog een echo doen, nu denk je te voelen dat je het niet zeker weet. Vervelend lijkt me dat succes!