NIPT Antwerpen, ervaringen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tailsy, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Hoi dames,

Mijn vriend en ik zouden graag een NIPT test willen doen in Antwerpen.

Zijn er hier dames met ervaring? Hoe maak je een afspraak? Kun je er snel terecht? En wat doen ze precies? Heb je snel de uitslag gekregen?

Alvast bedankt!

2. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik was naar Gendia gegaan. Ik ben naar hun site gegaan en een mail gestuurd. Kreeg toen snel antwoord en kon snel terecht. Na 9 dagen had ik al de uitslag. De afspraak was kort. Ik kwam binnen, was binnen no time aan de beur. Even met dokter gesproken, kreeg een doosje mee en mocht naar beneden waar ik bloed moest laten prikken. En toen naar huis.
    Succes!

3. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Bedankt voor het delen Patri! :) Nog meer mensen met ervaring? We hebben vanavond de termijnecho (ben nu ongeveer 10 en halve week), en willen morgen meteen kijken of we een afspraak kunnen maken. ;)

4. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik ga naar het uz Antwerpen. Is 200 euro goedkoper dan gendia (390 om 590 euro). Je kan telefonisch een afspraak maken, het formulier waarop het tel nummer staat vind je als je googelt op uza nipt. Ik kon snel terecht. Ze zeggen dat het 2 tot 3 weken duurt voordat je de uitslag hebt maar heb al van anderen behrependat zij de uitslag binnen 9/10 dagen hadden.

5. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Ik heb vandaag nipt gedaan gewoon in Nl, kijk op site www.downnipt.info, bij locaties, misschien kan het wel in je eigen woonplaats. Ik was in Amsterdam bij een verloskundigenpraktijk (niet mijn eigen) en het was letterlijk in 5 minuten gepiept. Het werd meteen verzonden naar Gendia, die het morgen naar VS sturen. Wellicht heb je hier wat aan - dat scheelt een aardige reis!

6. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ligt er idd aan waar je woont. Ik rij ongeveer in een uur naar Arnhem. Je kunt voor die 200 euro verschil zelfs een nachtje blijven als je wil. 😀

7. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Euhm, Arnhem is Antwerpen

8. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Tesssss en Rosalieb bedankt voor jullie berichtjes! Ik ga morgen bellen naar Antwerpen, qua kosten toch aantrekkelijker dan Gendia. En het is voor ons ongeveer anderhalf uur rijden, dus dat valt nog mee. Hopelijk kunnen we snel terecht, ben nu 10 weken en 5 dagen 😁

9. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16
    Nou ik heb gebeld en kan volgende week maandag al terecht! :D

Deel Deze Pagina