Hallo is er iemand die me kan helpen? Donderdag positief gestest Vrijdag t/m maandag negatief En gisteren en vvandaag weer positieve testen. Ben een beetje in de war... kan ik zwanger zijn? Zit nu op nod 21 en heb vanaf vrijdag enorm last van rommelige darmen en sinds maandag avond misselijk Onderste test is van gisteren avond Bovenste van vanochtend (op dit momenten de streepjes allebei even duidelijk) Het zijn ovulatie testen! Kunnen die een zwangerschap aangeven?
Deze zijn beide niet positief. Streepje moet even donker zijn als de teststreep. Dus nee, deze geeft zeker geen zwangerschap weer. Dan moet het teststreepje echt eruit knallen zeg maar. Maar wat bedoel je met nod 21? Cyclus dag 21?
Deze ovutesten zijn niet positief. De teststreep moet net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Het lijkt er op dat je ei er nog aan zit te komen. Ik zou even doortesten met ovulatietesten tot ze echt positief worden. En dan flink klussen
Deze zijn indd niet positief! Maar als ik de test van vandaag zie, denk ik dat je ei snel zal komen. Miss vanavond of morgen een positieve test.