Hallo meiden, ik lees het nu ook vaker hier, meiden met lage hcg waarden. Helaas kregen wij zondag het telefoontje na 6 positieve testen waaronder de digitale ( normale) test dat het hcg veel te laag was: 49,8. De vrouw zei wel dat het moest gaan stijgen ze zag het wel vaker. Woensdag weer een bn: hcg 100,degene begon met de woorden: Mevrouw ik heb helaas slecht nieuws voor u. Het hcg is niet goed. Toen ik vroeg wat het moest zijn zei ze 1000. ja dat kon zowiezo niet op 72 uur tijd!:x Ik ben nu dus op van de zenuwen , want moest me maar voorbereiden op een miskraam. Toch doorgaan met de utrogestan en maandag weer een bn. Ik word er echt hyper nerveus van. Toevallig meiden wat hetzelfde "probleem"hebben of hebben gehad?? groetjes Elif
Hier heb ik ook helaas geen ervaring mee....... Mijn eerste waarde was 140 en dat vonden ze al heel laag.... Bij mij kwam het omdat ik toen pas 3wkn zwanger was. Doordat ik met IVF zwanger geworden was gingen ze bij mij ook uit van het ergste. Ik duim voor je dat je binnenkort goed nieuws krijgt en dat het zoiets is als wat er bij mij was! Dikke knufffffff
Dat kan ik me heeel goed voorstellen!! Wij hebben tot 12wkn in spanning gezeten omdat ze ons vertelde dat dit zelden goed afloopt Alles wat ik tegen je kan zeggen maakt het geen steek makkelijker! Maar probeer je te ontspannen en af te wachten...............er bestaan echt wonderen! Heb je die bolletjes nog of ben je daar al mee gestopt? Die de innestelling bevoderen?
Kunnen ze geen inwendige echo maken? Dat hebben ze bij mij met 5wkn gedaan......... Dat gaf geen echte rust maar ze konden wel zien dat ik zwanger was!
Ik moet idd doorgaan met die utrogestan. Het is ook zo verschillend wat ze zeggen, zondag die zei het moet verdubbelen, nu was het verdubbeld maar ja niet hoog genoeg volgens die van woensdag pffffff. We hadden al zelf gedacht een echo maar ja dat zegt ook niks natuurlijk
Wat ik heb gedaan om het "makkelijker" te maken.......... Misschien een beetje raar hoor maar het hielp mij heel goed: Ik beelde me in dat ik het embryotje in pakte met warme dekentjes zodat hij/zij het lekker bij me vond en niet bij me weg wilde gaan Ik weet niet of het geholpen heeft hoor maar ik dacht dan heb ik dit embryotje alle liefde gegeven......... Heel veel sterkte ik kan me niet inbeelde hoe zwaar dit voor jullie moet zijn!
hoi hoi bij mij was het HCG met 4w5d 108( ik had 4 follikels die op springen stonden, dus ik mocht niet eens zwanger raken), en eerst feliciteerden ze me, en na 3 dagen heb ik zelf om een nieuwe HCG prikronde gevraagd, helaas 29! maar bij jou is hij gestegen....en niet iedereen maakt net zo snel HCG aan. ik duim voor je!
dank je wel lieve luukske, ik heb van je miskraam gelezen wat erg Ik heb net gemailt naar een echo bureau in lommel. ze nam de telefoon niet op dus.
Het meisje van het echobureau heeft gebeld, ze schat in dat ze me misschien alleen nog maar verder ongerust zal maken. De steekjes in de lies vond zij een goed teken , en het gebeurde vaker dat ivf/ icsi behandelingen het emmytje ergens bleef rondzweven en daarna pas zijn plekje vond. Een iniminiekans was er misschien toch nog.
Ojee kleintje van elif hou je gewoon goed vast!!! Mijn duimen draaien hier overuren voor jou. Liefs Kareltje
Tjee...best moeilijk he met zulke lage waardes...Hoop van harte dat je waardes omhoog gaan en dat jij gewoon met een dikke buik loopt over een tijdje! x
Jeetje elif ik wil je heel veel sterkte wensen Hier is het ook gedaan met de blijdschap.Ik heb ook bloedverlies en enorme krampen,dus ook hier is het mis gegaan Kareltje