zwangerschap blijft uit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miesje, 30 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesje

miesje Actief lid

20 okt 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    hallo,

Ook ik wil me hier weer effe melden, heb lang niets geplaatst maar wel wat gevolgd.
    Ik was zwanger in oktober van ons tweede kindje, maar het is helaas een miskraam geworden.
    Nu blijkt het niet meer te lukken want ben nog steeds niet terug zwanger
    Bij onze dochter die bijna 10 jaar is heeft het ook 9 maanden geduurd voor ik zwanger was.
    Toen we planden voor een 2de kindje was ik meteen zwanger, tot onze grote verbazing, hadden het zo snel niet verwacht.
    Maar na de miskraam blijkt het niet meer te lukken.
    De uitgetelde datum was vorige week vrijdag 22 juni. Raar maar ik had er die dag eigenlijk niet bij stil gestaan, hoewel ik dat niet verwacht had.
    Gisteren kwam ik iemand tegen met een baby'tje en wat bleek, ze is bevallen op 22 juni, toen heb ik wel effe moeten slikken.
    Soms weet ik het effe allemaal niet meer.
    De twijfels slaan steeds toe, langs de ene kant wil ik dolgraag zwanger worden maar langs de andere kant heb ik het gevoel dat de natuur het niet meer ziet zitten en dat we maar voorbestemd zijn voor 1 kind.
    Misschien dat ik daarom de miskraam kreeg, ik weet het allemaal niet meer.

groetjes miesje

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Miesje,

Ik snap dat je er nu even doorheen zit, maar probeer een beetje positief te blijven! Je weet in ieder geval dat je wel zwanger kunt worden.

Succes!

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Soms slaat de onzekerheid toe, ik denk dat we dat allemaal hier hebben. Hou de moed erin! Succes

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Joh wat moeilijk voor je.
    Kan me voorstellen dat je je gaat afvragen of dit gewoon de bedoeling is geweest..
    Maar .. probeer weer positieve energie bij jezelf te vinden....
    Hoeft niet vandaag toch..
    maar gewoon morgen weer!

Succes

Deel Deze Pagina