duidelijk positiefe ovuleuatie test negatiefe zwangertets

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2801, 14 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hoi smoekie

de gynacoloog die heeft met inwendige echo toen gekeken en hij zag meerdere vruchtzakjes zitten maar hij wist het niet zeker! hij had het ook over eventueele luchtbellen?

maar ik moest het even afwachten toen van hem na 3 dagen toen overtijd een bloeding gehad van 6 dagen wat ik normaal maar 3 dagen had.

en idd 10 mei was mijn laaste menstruati dus ik dacht gewoon weer de 10 de mijn nod te hebben omdat ik altijd een cyclus van 28 a 31 dagen te hebben maar nu zei iemand dat je ei 14 dagen er bij moest tellen dus Zo KOM IK OP EEN ANDERE DATUM UIT.

2. mama2801

hoi smoekie

de gynacoloog die heeft met inwendige echo toen gekeken en hij zag meerdere vruchtzakjes zitten maar hij wist het niet zeker! hij had het ook over eventueele luchtbellen?

maar ik moest het even afwachten toen van hem na 3 dagen toen overtijd een bloeding gehad van 6 dagen wat ik normaal maar 3 dagen had.

en idd 10 mei was mijn laaste menstruati dus ik dacht gewoon weer de 10 de mijn nod te hebben omdat ik altijd een cyclus van 28 a 31 dagen te hebben maar nu zei iemand dat je ei 14 dagen er bij moest tellen dus Zo KOM IK OP EEN ANDERE DATUM UIT.

3. mama2801

HUH 3X GEPLAAST GING IETS NIET GOE DMAAR GOED
    WAT IK OOK AL ZEI IK HEB OOK MET EEN ZWANGERSCHAPS TETS GETEST EN DIE WAS HEEEL ERG LICHT POSITIEF MAAR OVER 3 DAGEN DOE IK HET NOG WEL EEN X JULLIE HOREN HET WEL

EN IK HAD OP EEN ANDER FORUM GELZEN DAT JE DUS MET EEN OVULUATI TEST KON TESTEN DUS JA IK WIST OOK NIET DAT DIE DAN ALS NOG MAAR EEN SOORT HORMOON TESTE.... HEB VERDERS GEEN ERVARING MET OVULUATI TESTEN VANDAAR

DAN VERTROUW IK NIET OP DIE OVULUATI TEST EN WACHT IK TOT MAANDAG MET OPNIEUW TESTEN MET WEER EEN ZWANGERSCHAPS TEST

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    in je baarmoeder kun je idd met vocht gevulde luchtbellen zien, ik heb toevallig gisteren mijn 2e echo gehad en daar was ook een (leek zo) ander vruchtzakje te zien maar dat was geen vruchtzakje maar een met vocht gevuld ? weet ff niet meer hoe de gyn dat noemde…..

na je eisprong heeft de gemiddelde vrouw een luteale fase van tussen de 12 en 16 dgn dus na je vermoedelijke eisprong er minimaal en op de top 16 dgn bijtellen voor je positief zou kunnen testen…

blij dat je je banner hebt aangepast meid, wacht gewoon af tot je een posi zw test in handen hebt vooraleer je een banner neerzet…

succes en hoop voor je dat ie idd posi zal zijn…

5. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ff 1 ding uit de weg helpen...

als je zwanger bent geeft n ovu test ten alle tijden positief aan :)

dit heb ik nagevraagd aan doktoren..

ik hoop voor je dat je egt zwanger bent :) maar ook IK heb n ovu test gedaan om te kijken of die idd posi zou zijn en die is heel erg dik posi

6. mama2801

nou ik heb vanavond toch nog een zwangerschaps test er tegen aan gegooid

en het 2de streepje was nu wel te zien dat het toch rozig is en niet voorgedrukt dus ik had tocg een lichte positiefe zwangerschaps test vanavond dus ben voorzichtig al blij ( aangezien me verleden 9 miskramen)

hoi smoekie de gynacoloog zag voordat ik vorige maand miskraam kreeg (begin mei) wel zowie zo 1 vruchtzakje en hij had het over 2 luchtbellen vermoedelijke toch nog 2 extra vruchtzakjes maar hij vond het te klein om goed te kunnen zien of het wel echt daadwerkelijk een 3 ling was , ik was volgens de echo toen 4 a 5 weken. en nu hoop ik echt dat deze zwangerschap wel goed blijf gaan...

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dan ben je verkeerd geïnformeerd want ga hier maar een snuffelen en kijken wie er allemaal een ovu test hebben gedaan om te kijken of dit idd waar was, en de meeste hadden gewoon een negatieve test....

zou anders wel ook een heel goedkope manier zijn om erachter te komen of je wel of niet zwanger bent...

hoe het ook zij het is leuk als je ovu positief is als je zwanger bent maar je mag nooit uitgaan dat je zwanger bent als je ovu positief is.....

maar goed wie een zwangerschap wil testen met een ovu moet dat gewoon doen maar niet raar staan de kijken als je gewoon ongesteld wordt... :)

8. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    dat zei ik ook niet, maar n ovu test die test lh EN hcg, ga maar eens goed googlen dan ;)

ga verder niet met je in discussie, geen zin in...

maar op internet is een hele mooie site waar je alles kan lezen over zwanger zijn en posi ovu testen ;)

en je moet n ovu test zeker niet als zw test gebruiken, maar dat iemand zegt nee kan nie posi als je zwanger ben is dus bull shit... want n ovu test test ook ietsie pietsie hcg mee :)

maar goed on topic...

alvast een voorzichtige felicitatie :) zodra je test heel duidelijk posi is, laat je m dan zien in je boekie/?

knuffel little hope

9. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mama2801, je zit pas op 10 DPO. Wacht tot je 14-16 DPO bent en test dan nog eens - met een zwangerschapstest. Je had je eisprong laat en je luteale fase (=de tijd na je eisprong) zal toch wel 14 dagen zijn.
    Succes!

10. mama2801

hoi
    ik heb mij ook voorgenomen om na het weekend dus maandag nog een testje te gaan wagen, want maandag zou dus ook mijn nod dag zijn blijkt achteraf ipv 10 juni.

en ik laat zeker trots me testje zien als die vet positief is maandag!

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    hey meis.. hoe is het nu?

Ben wel nieuwsgierig!

Hoop op goed nieuws!

Liefs, Paula

12. mama2801

hey blondie
    nou ik heb vandaag een normaale test gehaald van eigen merk en geen mat care test meer gebruikt gisteren was de llaaste en was weer negatief werd er zo onzeker van.

En vanavond teste ik positief! met een eigen merk test van dirkx!

alleen weet ik niet of ik 3-6 of 10-6 me ei heb gehad?

zou jij willen kijken in mijn foto album?

p.s. toch lief dat je er naar vraagt

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik ben ook heel lief ;)
    Ik gun het iedereen toch!

Alleen ga ik pas van een zwangerschap uit als de zw. test posi is ;)

Maar gefeliciteerd dus! Lekker hoor!

Tja ik zou zeggen 3 juni

Als het 10 juni zou zijn dan zou je al snel een positieve zw.test hebben.

Daarom denk ik 3 juni

Maar aan de temp te zien zou het evt. ook 10 juni geweest zijn maar ik denk dat je een trifasische cyclus hebt!

Liefs!

14. mama2801

hey blondie
    dankje wel voor je reactie.
    maar wat bedoel je met trifasische cyclus als ik vragen mag?
    ik hoop voor jou dat je ook gauw een positiefe test heb,
    Ik hoop dat deze zwangerschap nu wel goed mag blijven gaan dus dit keer hopen op geen prematuure geboorte of kraamvrouwenkoorts

ben jij al lang bezig blondie of ook nog maar kort?

15. Niet meer actief

Ik zit de tekst met verbazing te lezen, jeetje wat komt jou tekst onvriendelijk over zeg ](*,)

16. vlinders

vlinders Lid

12 jun 2007
    30
    0
    0
    nou ja, je kan maar beter duidelijk zijn, toch?

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dubbel,SORRY!

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Vind ik ook,vind de tekst van Smoekie nogal meevallen eerlijk gezegd.

19. Niet meer actief

Nou ik vind hem niet meevallen, ik vind hem erg bot over komen, net zoals vele topic's van mevrouw.

Gelukkig ben ik niet de enige die hier zo over denkt. En daar wil ik het bij laten :D

Topicstartster van harte gefeliciteerd meis, het is je gegunt geniet er lekker van, kusje SWISSA.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zit toch zeker wel een stukje waarheid in
    Maar laat iedereen lekker in hun waarde

Deel Deze Pagina