het kan zijn dat je cyclus zich 2 keer verhoogd... dus de beginwaardes voor de eisprong dan omhoog na de eisprong en dan nog es omhoog in de laatste fase. Daar lijkt het bij jou een beetje op. ik ben nu anderhalf jaar bezig en heb 2 miskramen gehad. Ik ga nu 5 juli naar de gyn (diepe zucht)
Idd laat iedereen in hun waarde,het is een forum waar soms gekibbeld word,en niet iedereen hoeft het met iedereen eens te zijn, maar respecteer wel de keuze van een persoon die hij of zei maakt,
swissa jouw vorig topic over nederlanders en gastvrijheid, dat was pas kinderachtig, vond het echt vreselijk wat voor een onzin je er allemaal uitkraamde zeg.. en iedereen uit lopen lachen, bah, kunnen ze mensen als swissa niet blokkeren?
iik zal even het laaste nieuws vertellen, na die onduidelijke matcare testen heb ik 3 normaale zwangerschaps testen gehaald van drogist eigen merk die waren alle 3 licht positief. afgelopen zondag heb ik ontzettende buikkrampen gehad en gelijk heel veel helder bloed verlies..... het is helaas afkomen zetten. ik ben bij de gyn geweest die heeft bloed afgenomen om te controleren of de bacterie de kop is komen steken.(ben draagster van bacterie) ik hoef gelukkig niet gecureteerd te worden me baarmoerder ziet er zo goed als schoon uit, volgende week moet ik nog x langs komen krijg ik nog x echo om te kijken of die dan helemaal goed leeg is omdat ik nog een beetje vloei maar van het vruchtje was al niks meer te zien.en krijg ik ook gelijk de bloeduitslag binnen ben dr erg verdrietig van
dankje wel dames, ik twijfel nu ook wel heel erg of we er weer voor moeten gaan, me gevoel zegt ja en me verstand zegt nee... zo dubbel ene kant wil ik het zo graag en aan de andere kant ben ik weer heel bag het weer mis gaat, maar ook hoelang zal het duren voordat de zwangerschap wel goed zal gaan want me dochter wordt in maart ook alweer 6 en me zoon oktober 1 jaar en wil niet teveel leeftijds verschil hebben tussen me andere 2 kids... zucht het is zo dubbel en vooral hele erg moeilijk
Het kan wel zwaar zijn, maar ik zou gewoon blijven proberen, maar misschien iets minder actief, dat wil zeggen hou je er niet zoveel mee bezig. Misschien wordt je dan gewoon verrast.
He getver wat een naar nieuws nu! Ben het eens met Cynthia..gewoon geen VB.middel gebruiken maar niet meer gericht mee bezig zijn..(als dat lukt) en wie weet..! Heb ook vaak gehoord dat je erg vruchtbaar bent na een miskraam... Moeilijke keuze voor je hoor! Sterkte