Hoi, Ik heb via de actie z&k dipsticks besteld. Nog nooit eerder gebruikt. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je die al vanaf 6 dagen voor nod kunt gebruiken. Is dat ook echt zo, zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Heb voorheen vaak kruidvat 2vr5 gebruikt. Zijn de z&k dan gevoeliger, omdat er staat dat je die 6 dagen voor nod kunt gebruiken, terwijl kruidvat 2vr5 4 dagen voor nod is?
Thanks! @ zouzograag' met de z&k bedoel je? Twijfel een beetje. Vorige maand halverwege ontzettende pijn gehad, dubbelgeklapt vd pijn gelegen. Bleek achteraf ei, want werd exact 14 dg erna ongesteld. Deze maand zou ik maandag 9 september ei hebben (volgens banner, 27 dagen cyclus). Maar de zaterdag ervoor (7 sept.) heb ik weer zo' n pijn gevoeld. Niet zo heftig als vorige maand, maar hetzelfde gevoel en soort pijn. Dus weet echt niet vanaf waanneer ik nu met z&k kan testen Als die pijn mijn eisprong was zou ik dus 2 dagen voorlopen op de banner....? Bedankt vast voor jullie reacties en meedenken!
Dank je wel, wat lief! Ik moet nog altijd snifferen van al die lieve felicitaties! Ja, ik doelde op z&k's. Die vind ik echt heel fijn. Ik heb meerdere malen al gedonder gehad met KV2v5. Op zich zijn KV's fijne testen in die zin dat ze gevoelig zijn, maar ik heb met KV ook vaak meegemaakt dat de streep niet goed doorliep, dat er een voorgedrukte streep bleek te staan, of dat er een heel dubieuze indrooglijn kwam te staan. Sinds ik dat weet heb ik "dubbel getest". KV naast Z&K, en die laatste wat gewoon altijd het duidelijkst. Testen lopen goed door, worden mooi helder wit, en in het geval van een roze streep is de streep ook echt roze! Hahaha, @Ytest: "de vakantietester" : )
Zouzograag: heerlijk joh, geniet er maar van, zo speciaal... Ik heb een paar keer nega kv 2 vr 5 meegemaakt en die waren ook echt wel sneeuwwit... Maar ga de eerste volegende keer denk ik toch met de z&k testen. Heb nog 1 kv 2vr5 in huis en 3 z&k dipsticks.... Ytest: hihi
Z&K zijn wel gevoeliger als kv, Z&K meet namelijk al vanaf 10 hcg en kruidvat vanaf 20 geloof ik... Ik heb zelf ook goede ervaring met Z&K (dan wel de midstream).
Oh dat is wel goede info, kon nergens vinden vanaf hoeveel hcg beide testen meten. Is idd een verschil blijkbaar... Ik dacht trouwens dt de midstream dezelfde test was als de dipstick, maar dan een 'mooiere' verpakking? Ipv een simpel stripje?
Zou best kunnen hoor dat het dezelfde test is maar dan zonder hoesje erom. Ik heb in mijn album een foto staan van mijn test op 10 dpo en dat was echt al heel duidelijk en het streepje stond er al binnen 2 seconde ofzo...
Ik vind die van z&k wel goed..kruidvat heb ik afgelopen maanden mee Getest maar vond did minder . Vergeleken jaren geleden. Ik heb de midstream en dipstick gebruikt Midstream was de streep wel donkerder