Geslacht?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Redhead86, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Mijn vriend en ik vroegen ons iets af en er zijn vast mensen die ons daarop antwoord kunnen geven..
    Wij zijn het er samen over eens dat als ik zwanger ben, we niet willen weten wat het geslacht van ons kindje is, het liefst helemaal niet totdat ik ga bevallen.
    Maar is dat tegenwoordig nog wel mogelijk? Met al die moderne technieken en echo apparatuur.... Of zie je het eigenlijk altijd al wel in een later stadium van de zwangerschap? En als je aangeeft dat je het echt niet wilt weten, kunnen ze dat dan niet een beetje verbergen ofzo? Misschien is het een stomme vraag hoor, maar het hield ons gewoon een beetje bezig en ik dacht en hoop dat ik hier het antwoord wel kan vinden...

2. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Als jullie het van te voren aangeven dat je echt niet wil weten wat het kindje word ze hier rekening mee houden.
    Met echo's zullen ze dan niet extra tussen de beentjes kijken en dit in beeld houden, ook zullen ze je niet zon echo foto meegeven.

Bij ons is het gevraagd of we het wilde weten en in de pc van de verlos gezet dat wij wisten dat het een meisje werd.
    Dus kunnen ze gewoon bij jullie neerzetten dat jullie het niet willen weten.

3. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Super om te weten. Dank je wel!

4. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Verder niemand? Mensen die hier ervaring mee hebben ofzo, die het ook niet wilde weten?

5. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Wij willen ook niet weten wat het geslacht van ons kindje is.. Wij hebben dit ook niet kunnen zien met de 20- weken echo.. En aangezien ons kindje wat aan de grote kant is hebben we extra echo's gehad met 30 en 34 weken en straks met 38 weken nog een.. En tot nu toe hebben wij niet kunnen zien wat het geslacht van ons kindje is.. :) Nog eventjes dan weten we het..

Deel Deze Pagina