Hallo, Heb net getest maar geloof het nog niet. Heb in februari missed abortion +curretage gehad.daarna meteen weer aan het proberen maar steeds een teleurstelling daarom ben ik nu misschien wat voorzichtig met blij zijn. Mijn cyclus is/was ook helemaal van slag daarom weet ik ook niet goed of vandaag mijn nod wel was. Maar wat denken jullie?
Ik zie m duidelijk hoor!!! Gefeliciteerd!! Jij ook ma en curettage gehad. Bij hoeveel weken kwam je erachter? Mijn ma en curettage was begin maart, bij 12 weken.
Ik had bij 11+ 4 dagen echo waarbij we er achter kwamen. Een hele klap, voelde me op en top zwanger en had geen idee dat het niet goed was. Was met 8+4 gestopt Denk dat ik over paar dagen nog weer een test ga doen. Voor jou ook spannend of niet zwangernr5?
Zeker duidelijk! ProficIat meid! Hier ook een ma gehad nov/dec vorig jaar met 10weken. Helaas behoren wij tot degenen die nu ook bewust zijn dat ook al verlies je geen bloed en voel je je zw dat het toch mis kan zijn.... Maar ja, des te meer genieten we dadelijk als het allemaal goed gaat Geniet ervan!
Dankjewel allemaal, ga voorzichtig blij zijn. Voor alle zwangeren gefeliciteerd en die gene die nog moeten wachten heel veel succes!
Allemaal heel erg bedankt, ik vind het nog steeds spannend. Ik heb tegelijk met de kruidvat test ook een action test gedaan en deze bleef wit. Nou weet ik wel dat action niet zo gevoelig is als de kruidvat test dus zou het kunnen zijn dat het toch nog niet mijn nod was?
Ik vind het een duidelijke streep op je kv hoor! Action is minder gevoelig. Je kan evt om de dag een kv doen om te zien of het oploopt. Ik hoop het zo voor je!! Met de streep die jij nu op je kv had, had ik een digitale die 1-2 zei.
Ja ook hier spannend. Wij kregen bij de termijnecho diezelfde klap, had al 2 goede echo's gehad dus je verwacht het niet dan
Ik werd gek van alle verhalen en vooral van mezelf dus heb met nog weer een action test gedaan en hier kwam binnen 3 minuten een 2e streepje. Geloof het nu pas echt al zal ik pas gerust zijn na de 12 weken echo. Maar ben voor nu ben ik toch wel blij Het is een beetje onduidelijke/donkere foto en het streepje is licht maar het staat er!