De titel zegt het al haha,ik was aan het opruimen en kwam de echofoto's van mijn eerste tegen. In een plastic zakje haha! Wat hebben jullie ermee gedaan zodat ze een beetje mooi blijven. Wil ze later wel meegeven aan mijn dochter maar mss hebben jullie nog leuke ideeen hoe of wat ik ermee kan doen. Inplakken? Of blijven ze dan niet mooi? Kan ze natuurlijk ook gewoon in een simpel fotomapje doen.
ze zitten nu nog in een fotomapje die we aan het begin van de zwangerschap gekocht hebben daar zitten ook ctg's in en het afspraken kaartje en het geboorte kaartje.. En dat ga ik verwerken in een apart foto album
ik denk zelf dat ik ze in een foto album van de zwangerschap doe.. misschien een tip: mijn verloskundige heeft iig gezecht dat je ze NIET moet plastificeren! want dan wordt ie helemaal zwart..
Ik heb ze in een fotoalbum geplakt en ook in gescand en er foto's van besteld. De echo kunnen vervagen en daarom voor de zekerheid in gescand en er foto's van laten afdrukken.
Mijn moeder wilde vorige week zijn echo fotos laten zien, toen ik baby was, dus 23 jaar terug. maar je zag haast niks, foto was helemaal donker verkleurd...
Als je de originele in zo goed mogelijke staat wil bewaren, moet je ervoor zorgen dat ze op een donkere plek liggen. Dus misschien in een envelop in het fotoalbum zodat ze niet al te vaak worden aangetast door het licht.
inderdaad niet plastificeren/lamineren werd mij ook op het hart gedrukt door vk ik ga een foto-album maken voor de kleine met foto's, info en bewaardingetjes van tijdens de zwangerschap en erna, daar wil ik de echofoto's ook inplakken wij hebben ze direct op hoge kwaliteit ingescand, dan heb je ze altijd digitaal
Ik heb ze ingescand. De orginelen zitten nog in het mapje van de VK. Lamineren/plastificeren kun je beter niet doen. Door de warmte wordt het helemaal zwart.
Net als vele anderen hier de echofoto's ook ingescand, zodat we er nog foto's van na kunnen bestellen. De echofoto's zelf heb ik in mijn zwangerschapsdagboek geplakt. De 20-wekenecho staat in een mooi speciaal daarvoor bestemd fotolijstje naast onze televisie op het tv-meubel.
Ik heb ze allemaal ingescand, dus ze staan op de computer en meerdere cd-roms. De echo's zelf heb ik allemaal in een mapje bijelkaar tussen papiertjes, zodat er geen licht bij komt en ze kunnen vervagen.
Ik heb ze in een album geplakt waar straks nog meer foto's en echo's in komen. Weerbericht van de dag van bevalling enzo, allemaal van dat soort dingetjes. Dubbele echo's of niet zulke hele duidelijke heb ik in een envelop gedaan dat achterin het album zit geplakt
Als de kleine geboren is wil ik een fotoboek gaan maken natuurlijk en dan wil ik beginnen met de echo fotos Dan kan je heel leuk zien hoe ze eerst in de buik was, net geboren, 1 jaar etc.. En ik ga me natuurlijk op creatief gebied helemaal uitleven. Ze zitten nu nog in zoeen simpel fotoboekje op volgorde.
ik heb alle echo foto's in de babyalbum gedaan. (baby's eerste jaar) ga het denk ik bij deze zwangerschap weer doen
Volgens mij heb ik die van Kynan destijds ingespoten met haarlak. Ze zijn nu iig nog super mooi. Echofoto's gaan in het zwangerschapsdagboek hier...
Thanks ladies voor de antwoorden! Ik heb de originele nu maar netjes opgeborgen in een envelopje voorin haar fotoboek. Ik had er destijds gelukkig wel foto's van gemaakt met mijn spiegelreflexcamera. Dus ze staan ook op de computer. Ook omdat ik toen ook een babysite bijhield tijdens de zwangerschap. En die staat ook weer op een cd-tje. Dus ze zal heus later wel iets van haar echo's zien