Zo, wat goed dat jij hem dan nog hebt gezien. Als je man hem wel had weggegooid had je dit niet gezien. Beterschap voor je man en sterkte met de quarantaine
Volgens mij is een indroog streepje enorm afhankelijk van het merk test. Hier al aardig wat zelftesten gedaan en nooit een indroog streepje gehad. De enige keer dat er een 2e streepje was, was binnen de aflees tijd en was de test bij de ggd ook daadwerkelijk positief. @ts heel veel beterschap voor je man!
goed dat je dit hier had geplaatst, dat je dus in quarantaine moet bij zo'n positieve zelftest. mijn zoontje hoeste vanochtend een klein beetje, en mijn man heeft hem getest, positieve zelftest. dus ik ben nu direct van mijn werk weer naar huis gegaan. anders had ik dat waarschijnlijk niet gedaan. nu in afwachten voor het maken van een afspraak bij de GGD, want dat is vandaag ook weer top. gewoon geen online mogelijkheden en de bellijn is over bezet sterkte jullie, hopelijk vallen alle klachten mee!!
Gelukkig heb ik alle kado's al weken in huis , en vierde we het toch alleen samen met ons gezin. Wel lullige timing voor mijn zoon. Die wordt maandag 17.
Nou ja gelukkig alle kado's al in huis en dan later nog maar een keer de verjaardag van jullie zoon vieren. Succes met alles en hopelijk worden jullie niet te ziek.
Door achter elkaar de pagina te vernieuwen en ander postcodes in de omgeving te proberen komen er ineens opties naar voren. Ik had het eergisteren ook en had uiteindelijk de optie die ons het beste uit kwam.
@RoGiJuLi @Mamavan2SE Uiteindelijk hebben we via de locale GGD telefoon een test kunnen krijgen en zoon krijgt op dit moment een echte test. hebben een half uur in de wacht gehangen, en toen kregen we gelukkig iemand voor de afspraak. Ik heb meerdere postcodes geprobeerd, in onze regio utrecht maar ook het groene hart, en richting amsterdam, maar kreeg echt niets voor elkaar online.
Wat balen dat je man positief heeft getest. Hopelijk valt alles mee en kunnen jullie snel weer uit quarantaine. Sterkte en beterschap!
Wat balen, toch positief! Hopelijk niet al te ziek? Maar eigenlijk ook wel dubbel. Eerst wordt er door vele gezegd.. waarom nog na afleestijd kijken? Er staat niet voor niks een afleestijd op. En nu is wordt er gezegd bij zulke testen toch naar de GGD te gaan. Als een test binnen afleestijd wit is, ga ik er vanuit dat hij negatief is. Als er dan na uren (een nacht bijv) alsnog een indroogstreep komt te staan, kan het toch niet zo zijn dat je elke keer een GGD test moet doen? Hoe betrouwbaar zijn de zelftesten dan? (Is geen aanval op iemand hè, gewoon een gedachte vanuit mij)
Ik snap wat je bedoeld, maar we weten niet wanneer haar man heeft gekeken. Misschien had hij haast, was hij bij vertrek wit, maar was de tijd nog niet volledig verstreken?
Ja dit heb ik een aantal uur na de afleestijd ook wel eens gezien. Je kunt er niets mee. Je mag hem dan niet meer als positief zien.
wel echt super goed om te weten dit, dat een ‘laat’ positief resultaat op een zelftest dus ook echt positief kan zijn. Goed dat je dit deelt!! En sterkte voor man en jullie allen!