hoi ik had begrepen dat moeders voor moeders pas met 6 weken zwangerschap komt omdat ander de test negatief uit kan vallen. nu is ze gister geweest en heb een duidelijk positieve test. nu had ik 6 dagen voor nod knal positieve zwangerschaps testen gehad dus genoeg hcg alleen is het niet zeker hoelang ik zwanger ben het is 4,5 weken of 5,5 weken maar met 4,5 weken zou die test van moeders voor moeders toch niet zo positief zijn en 6 dagen voor nod een knal test. de vraag dus eigenlijk kan de test van mvm goed positief zijn met 4,5 weken zwangerschap ?? alvast bedankt ps ik heb morgen een echo dus ik laat het allemaal nog weten maar ik ben gewoo benieuwd of er meiden zijn die ook vroeg een posi mvm test hadden
Volgens mij reageert de mvm bij 500 HCG. Als jij 6 dagen voor NOD al positief teste had je toen dus al ongeveer 25 HCG. Daar zit 11 dagen tussen tot je mvm test. Als je bedenkt dat je HCG minimaal om de dag verdubbelt komt je op 2 dagen 50 4 dagen 100 6 dagen 200 8 dagen 400 10 dagen 800 11 dagen 1000 hcg in dat geval is het dus goed mogelijk dat je duidelijk positief test met mvm.
hoi ik had de echo gehad er was een mooi vruchtzaktje met moederkoek te zien ik heb dinsdag 31 jan de volgende echo ben benieuwd
hoi ik had de echo gehad er was een mooi vruchtzaktje met moederkoek te zien ik heb dinsdag 31 jan de volgende echo ben benieuwd