vandaag een geslachtsbepaling gehad by 16w2d.. mijn gevoel zei jongen.. de echoscopiste wees snel 3 streepjes aan...kleine voetjes en een snelle hartslag.. toch durf ik het niet helemaal te geloven omdat by myn jongste zoon by de 20 weken echo ook zeker weken een meisje te zien was. en een paar weken later toch een piemeltje.. t zou toch niet weer...
hmmmmm is die van achteren genomen, althans daar lijkt het wel op.....een meisje heeft idd 3 streepjes, zover ik het kan zien, zijn er 3 streepjes
dank jullie wel voor de reactie.. helpt me toch weer een beetje. ik ga verder nog niet klussen maar het houd me toch bezig.. al ben ik al dolgelukkig dat alles goed groeit en zover alles er super uit ziet.
dank jullie wel! de echo mevrouw wees me op de snellere hartslag dan jongetjes.. ik dacht logisch want t beweegt elke x veel.. maar volgens haar zitten jongens vaak onder de 150 en meiden er boven.. blijf t spannend vinden. over 3,5 week de 20 weken.. die plaats ik er dan natuurlijk bij
hartslag is echt een fabeltje hoor, tenzij je echt paar dagen aan de ctg zit dan kan je zien wat het gemiddelde is voor de rest is het een moment opname Overigens lees je juist vaak dat jongens onder de 140 zit en meisjes er boven
Lijkt het meest op een meisje, maar vind het niet de mooiste potty shot die ik voorbij heb zien komen. Zie in ieder geval echt niets wat op een jongen lijkt. Snap je gevoel wel me de ervaring van de vorige keer. Hartslag valt niet veel over te zeggen bij enkel een echo. Bij mij zelfs niet na twee dagen ctg. Had een druk en actief mannetje, met hoge hartfrequentie. Stonden op de ctg ook te kijken van hoe actief hij was. Zeer frequent pieken tot 190-200 sl/min. Fabeltje dus. Wellicht dat ze met dat soort argumenten kwam om jou toch een beetje te overtuigen.... Benieuwd naar je volgende echo, maar verwacht echt een meisje hoor!
na uren echo s en topics bekeken te hebben begin ik nu langzamerhand te geloven dat we toch echt een kleine meid gaan verwachten.. as de beentjes wat verder uit elkaar hadden gezeten was ik toch wat geruster gwst.