Innestellingsbloeding? heel licht posi. wanneer weer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angelique1984, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique1984

30 dec 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pff onzekerheid. Wie heeft ook zoiets gehad?
    Ik heb 16 maart m'n laatste pil geslikt. Na 24 dagen eerste echte menstruatie op 9 april. Vanuit de gedachte: geen idee hoelang m'n cyclus is heb ik op 4 mei in de avond heeel licht positief getest met k2v5. De ochtend erna ook heeeeel licht positief met k2v5. Maar diezelfde dag begon ik licht te bloeden, met bruin er tussendoor. M'n 'menstruatie' duurde maar 2,5 dag. Kon het bij wijze van spreken per dag makkelijk met 1 of 2 tampons doen. Mijn vorige menstruatie duurde 5 a 6 dagen en bloedde ik als een rund. Wie heeft ook zoiets meegemaakt en bleek toch zwanger te zijn? Wanneer moet ik testen voor zekerheid?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.599
    113
    Nabij Utrecht
    Je zou nu al een nieuwe test kunnen doen (je zit nu 2 dagen na je laatste test).
    Als je idd zwanger bent zal de test dus duidelijker moeten zojn dan je laatste test.

Heb je foto's van je beide testen zodat we kunnen meekijken?

3. angelique1984

30 dec 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de testen helaas weggegooid met het idee van, ik ben toch ongesteld geworden. Twijfel ontstond toen het toch een hele lichte bloeding bleek te zijn. Ik ga morgenochtend weer testen.

4. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Ik heb vorige week ook zoiets meegemaakt. Alleen dacht ik ongesteld te zijn, was hetzelfde als normaal. Maar mijn temp was veel hoger dan normaal tijdens de menstruatie. Op de 3de dag toch maar een test gedaan omdat ik die dag eigenlijk moest beginnen met gonal f spuiten. Positieve test en verhoogd hcg in bloed.
    Morgen moet ik nogmaals gaan voor een bloedtest om te kijken of het hcg gestegen is. Ik heb 8 dagen bloedingen gehad, zelfs met stolsels. Het duurde langer dan mijn menstruatie. Maar de testen lopen op.

Het kan een hematoom zijn, bbz of vervroegde miskraam. Of een tweelingszwangerschap waarbij 1 vruchtje is afgestoten.

Hcg verdubbeld om de dag, dus dan kun je steeds een test doen om te kijken of het streepje oploopt. Of evt bij de dokter om een bloedtest vragen.

Deel Deze Pagina