Welke ZWANGERE heeft dit ook gehad een paar dagen NA de eisprong? Dikke witte korrelige afscheiding....echt heel dik, geen creme meer, echt plakaat zeg maar haha Ik denk namelijk dat het geen goed teken is en dat het eitje nu "afgestoten" is... :
Ik had juist heel veel creme afscheiding na mijn ei....en bleek toen zwanger te zijn...herken dit dus niet!
Sja, écht korrelig kan ik het ook weer niet noemen... meer eiwit zeg maar...alsof je een ei hebt gekookt die te kort gekookt is en het eiwit creme is geworden......... net gedouched en nu ist weg.... vaag....
Ik had precies op de dag van mijn eisprong van de een op de andere dag van snotterig, glad, zeg maar, ineens hele droge, korrelige afscheiding. En ben nu 10 weken zwanger.
hoi naar mijn ei had ik ook korige afscheiding ben nu 14 dagen overtijd maar teste afgelopen dinsdag nog negatief. dus dat is nog afwachten. maar als je geen jeuk heb of pijn dan zal het wel niks ergs wezen. maar ben je al overtijd dan want kan ook aan je cyclus liggen. afwachten en testen. gr.jojo
Ik dacht altijd dat mijn eitje dood was en ging niet meer klussen, maarrr de laatste ronde heb ik toch nog geklusd na die afscheiding.. En zwanger!