Goedemorgen dames, sinds gisterenavond last van steken en krampen in mn buik, neigt een beetje naar de rechterkant richting rechterlies en eierstok. Best felle steken, werd er vanmorgen om 05:45 wakker van. Ik herken het niet als menstruatieklacht. Iemand hier ervaring mee? Ben zo bang voor weer een mk. Verder weet iemand of je pas positief test na de innesteling of kan dat ervoor ook al? Iemand enig idee bij mijn testen of ik de innesteling al overleefd heb? Zie mn album. 25-4 laatste menstruatie (mk), ca 12 mei eisprong, 20 mei voor eerst positest (tuurtest) Testen zijn nu duidelijk.
Testen voor je nod is niet heel slim meid De meeste mk komen rond je menstruatie, als je het normaal gesproken nog niet eens weet dat je zwanger bent! Je kunt beter je nod afwachten en dán pas testen. Natuurlijk hoop ik wel het beste voor jou! Wat jij beschrijft herken ík meer als een eisprong, maar dat kan bij jou niet. Iedereen is anders, steekjes in mn onderbuik en brandende pijn in de lies had ik wel. Succes!
Je zit nu 1 dag voor nod als ik het goed lees? Steken in lies hebben volgens mij meer meiden in het begin van een zwangerschap Had het ook, nu nog zo af en toe . Zou wel stoppen met testten want kans dat je nu vanalles gaat voelen is aanwezig en zeker bij begin van zwangerschap En het maakt je nog onzekerder als je dus door blijft testten. Als je testten duidelijk zijn ben je gewoon zwanger, en je zult nog veel dingen gaan voelen maar dat hoort erbij!
Weet ik maar na 15 rondes zwanger en een mk, wil ik deze ronde gewoon precies weten wat mn lijf doet. Is voor mij belangrijk om te weten en hopelijk te begrijpen. Steken zijn nu weer gestopt, trouwens
ik ben nu 5 week en 5 dagen zwanger en heb deze steken ook heb er een soort menustruatie gevoel bij maar ik krijg elke keer te horen van mijn vk dat het de banden zijn die gaan rekken en zolang er geen bloedverlies is ( knalrood ) dan is er niks aan de hand denk ik dan
Heb ook van die steken gehad en bleek zwanger te zijn. Maar elk lijf is anders... Goed in de gaten houden en bij twijfel een arts raadplegen!
Ik heb het ook kon het niet plaatsen gisteravond naar huisartsen post en een positieve zwangerschapstest