Hi Dames, Zoals in mijn onderschrift valt te lezen heb ik een mk gehad, daarna naar 44 dagen ongi geweest (zo'n 7 dagen lang) nu heb ik de afgelopen drie dagen licht roze slijm gehad??? zo vaag.. nog nooit eerder gehad, ook het gevoel ongi te worden, enorme buikpijn en rugpijn veel meer dan normaal.. (gisteravond dacht ik heel licht rechtsonderin mijn eisprong te voelen) zou dit nu al kunnen. Buiten het feit dat mijn slijm lichtroze was had ik enorm veel slijm (sorrie). Ik snap echt niks meer van mijn lichaam, en wordt er moedeloos van... iemand een idee?? Liefs bbl
zou best je eisprong kunnen zijn, sommige dames verliezen beetjes bloed daarbij.. Je zit op dag 16 zie ik dus kan best. na een miskraam is je lichaam toch vaak een poosje van slag..
Dat denk ik ook... Ik had na mijn miskraam ook een pijnlijke sprong met roze prut Voelde me opgeblazen Het antwoord van het ziekenhuis over de pijn was ; de boel schuift weer terug op plaats en dat is pijnlijk ......
Hmm nou uk ben benieuwd hoopt t de eisprong was iig gisteren even gezellig geweest.. Zou fijn zijn als t n x goed mag gaan vandaag trouwens nergens meer last van.
Ik ben bang dat je lichaam een beetje van slag is. Je kan niets doen, dan alleen afwachten en dat is moeilijk. Veel sterkte!