Hallo meiden, Ik wil deze maand graag beginnen met ovilatietesten alleen weet ik niet welke het beste zijn en wanneer ik moet beginnen met teste. Normaal altijd een cycles van 28 dagen maar nu al 3 keer 1week overtijd geweest.. Dus wanneer moet ik beginnen met testen?? Alvast bedNkt liefs pabbels
Hey, je kan het op google zoeken eisprong berekenen. dan zie je ong waneer je moet testen ik zou het gewoon dan proberen. Heb zelf die van clearblue gebruikt en er zeer tevreden mee. Want heb zelf ook soms een schommelende cyclus van 29 dagen en dan weer 30 dus verschilt weleens. En ben nu ook zwanger na 3 rondes, met 2 ervan met ovulatietest. En heb gelezen dat je het beste een week na je ongesteldheid gewoon om de dag moet vrijen dan heb je het snelste en beste kans om zwanger te worden. Hoop dat je hier wat aan hebt. Gr xxx
Hoi, In het ziekenhuis gebruiken ze 'Ovulady' en volgens mij kun je ze ook op internet bestellen.Heb die van Kruidvat ook gebruikt maar die zijn slecht..gaf het ziekenhuis ook al aan haha. Succes met zwanger worden!
Hier sluit ik me bij aan... Als je de eerste keer met ovutesten begint op dag 10 van je cyclus, dan heb je voor een eventuele volgende ronde een indicatie vanaf wanneer je kunt gaan testen.