Kan het nog?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 15augustus, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Hoi meiden, vorige week heb ik een action ze gedaan en zag ik een dag later een heel vaag streepje staan, ik denk dat het streepje te maken had met mij eisprong. Dat kam toch?
    Ik had eigenlijk gister ongi moeten worden maar hele late eisprong gehad dus ik schat dat ik nu ong 8 dpo zit.
    Nu heb ik gisteren getest en niks te zien vanmorgen keek ik op de test en stond er een heel licht maar stuk donkerder als die week daarvoor streep. Zou het nu toch van een zwangerschap kunnen zijn?
    Vanmorgen getempt en toen was me temp 37.2 normaal 36.7
    Heb lage rugpijn en af en toe soort ongi krampen
    Ben vandaag tot 18.00 uur aant werk dus kan helaas geen testen halen

2. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    8dpo is dan nog wel heel erg vroeg, heb je een foto van de test van gisteren?

3. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Een test is na de afleestijd (5 of 10 min) niet meer betrouwbaar toch? Dat er een dag later een streepje staat lijkt mij niet echt betrouwbaar? Of lees ik je verhaal nu helemaal verkeerd?

4. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Heb hem in z/w gemaakt maar daar issie niet op te zien t's net te licht. Hij ligt nu thuis dus kan nu niks mee helaas
    In het echt is de streep wel in een oogopslag zichtbaar

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      18
  5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waarom denk je dat er een maximale afleestijd in de bijsluiter staat?
    Omdat er na afleestijd een streepje kan verschijnen welke niks met een zwangerschap van doen heeft.

Jij leest de testen steeds EEN DAG LATER af?

Geldige streepjes dienen echt binnen de tijd te verschijnen.

En anders is het voor jou wellicht handiger om alleen digitale testen van CB die aangeven Zwanger of Niet zwanger te gebruiken, eventueel met wekenindicator. Die moet je wel binnen de tijd aflezen ;).
    Of testen, binnen de maximale tijd aflezen en weggooien na afleestijd.

Op basis van de testen die je tot dusver hebt gedaan en die eerst negatief waren, maar een dag later een indroogstreep gaven, zou ik je niet zwanger durven noemen, sorry.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas kan niemand je daar een eerlijk antwoord op geven aangezien de streepjes ver buiten afleestijd, een dag later, er stonden.
    Die kun je beter als negatief beschouwen, helemaal als je de foto ook nog moet bewerken en in zwart/wit moet zetten.

7. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    WoW reageer je altijd zo heftig? Zo ben ik ook achter mijn 1e zw gekomen hoor was eerste keren ook ver na afleestijd :cool:

8. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    8 dpo is veel te vroeg om te testen. Ik zou over een dag of 2, 3 nog eens testen. Dit mogelijke streepje is niet betrouwbaar.

9. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Beetje heftig inderdaad maar mijn persoonlijke mening. Kan wel beetje verkeerd overkomen.

Ik begon ook zo bij mijn eeste zwangerschap. Ik zette ze in negatief haha kon je het nog beter zien. Liepen mooi op en nu een dochter.

Het is nog vroeg dus hoop mag je altijd hebben meis. Ik zou gewoon over 2 dagen nog een keer testen. verschrikkelijk he die testdrang ;)

10. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ik weet niet zo goed hoe dat werkt in negatief:cool: maar miss zie je het zo beter?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,8 KB
      Weergaven:
      12
  11. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Lijk wel iets heel lichts te zien maar weer het niet zeker

12. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Het is misschien nog een beetje te vroeg meis 8 dpo. Ik teste de eerste keer toen ook negatief, maar 2 dagen later op 10 dpo heeeel licht haha positief. pas 2/3 dagen na nod was hij echt duidelijk. Ik denk dat je nog heel even geduld moet hebben en het over 2 dagen nog eens moet proberen.

13. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.866
    113
    Vrouw
    Ik zie wel iets op je laatste foto, ik zou morgen of overmorgen nog eens een testje doen om te zien of daar een duidelijkere streep op komt.

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik ben van mening dat als je een foto zo moet bewerken om iets zichtbaar te krijgen dat ie dan gewoon negatief is
    8dpo is ook zeer vroeg.
    Zou even wachten tot 11dpo. Hopelijk heb je dan een duidelijke streep.

Deel Deze Pagina