5 dagen voor NOD licht streepje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wensnummer3, 20 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensnummer3

26 jun 2023
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames,
    Momenteel zitten wij in ronde 9 en ik maak mezelf soms helemaal gek. Wij zijn al gelukkige ouders van 2 kindjes maar de wens voor een 3e is groot. Bij de eerste 2 was het de eerste keer direct raak, nu besef je je maar weer dat het niet vanzelfsprekend is.
    Maar goed, ik ben benieuwd naar jullie antwoorden! Gisteren zat ik 5 dagen voor NOD, en ik had echt test drang haha want ik voel me aan alles zwanger. Binnen afleestijd dacht ik een heeeel vaag streepje te zien. Toch durf ik niet teveel te hopen, ik heb de test gelaten voor wat het was maar kon het niet laten om vanmorgen toch nog een keer te kijken. De streep was nu donkerder, mijn man vind m wel roze ik twijfel! Op de foto is de kleur niet duidelijk te krijgen maar wat denken jullie? (Foto is van vandaag)
    ❤️❤️

Bijgevoegde bestanden:

2. Wensnummer3

26 jun 2023
    5
    0
    1
    Vrouw
    *Rond 7 sorry* (maakt niet veel uit voor de test natuurlijk haha)

3. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    Spannend! Ik zie wel een streep, maar vind hem grijzig ogen. Sowieso na afleestijd niet meer kijken eigenlijk. Zou als het kan wachten tot twee dagen voor NOD of gewoon tot NOD en dan nog eens testen.

4. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hoi, heb jij toevallig ook een foto van toen binnen aflees tijd? Hij oogt idd wat grijs nu. Moeilijk te beoordelen. In principe, mocht dat streepje van HcG zijn, zou ie vandaag ook wel iets beter te zien zijn! (De test op foto is van gisteren toch?) maar om een duidelijker beeld te krijgen over twee dagen weer opnieuw testen.

5. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik ben ook heel benieuwd naar een foto binnen afleestijd. Heb je vandaag nog een nieuwe gedaan?

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Duidelijk een indroger.
    En ja, ook die kunnen roze zijn helaas.

7. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014