Jongste lag vanaf week 25 in precies dezelfde houding. Gyn bleef roepen dat hij nog wel zou draaien. Maar meneer vertikte het, hij lag prima . Ik had ook al constant het gevoel dat hij niet meer ging draaien. Wel nog een draaipoging gedaan, maar ondanks ruimte genoeg lukte dat niet. Uiteindelijk met 38,3 een ks gehad. Ook daarbij geen redenen gevonden dat hij niet kon draaien. Was alleen te zien dat hij met billetjes en beentjes behoorlijk opgevouwen in mijn bekken zat. Alsof het een stoeltje was. Denk zelf dat hij daar toch zo vastzat dat het niet ging. Het duurde ook 10 weken voordat hij zijn beentjes ging strekken . Ook nog moxa geprobeerd, maar dat deed helaas ook niets . Dus geen positief draai verhaal, maar naar mijn idee wel te beredeneren. Dat gaf me zelf wel rust. Hoop dat jouw kindje nog wel draait
Mijn 5de kindje heeft tot de dag voor de bevalling in een stuit gelegen. Met 34 weken braken spontaan mijn vliezen en toen is hij gedraaid. Mijn 6de kindje heeft de gehele zwangersschap in een stuit gelegen. Met 39.1 een eerste versie daarna een veter gekregen om ingeleid te worden en een sluitlaken om mevrouw goed te laten liggen. Smiddags lag ze al weer in een stuit. Savonds weer een versie en de vliezen gebroken. Uiteindelijk natuurlijk bevallen met vacuümpomp want ze wilde niet indalen. Helaas heeft ons meisje wel een reden waarom ze in een stuit lag maar 9 van de 10 keer is er geen reden dat ze in een stuit liggen. Je hebt nog de tijd. De versies vielen mij mee maar als ik alles van te voren had geweten was ik voor een ks gegaan. Succes
Nou dat idee heb ik nu ook al een beetje. Ook al is een ks een super zware operatie. Ik heb daar meer vertrouwen in dan in een versie en een stuitbevalling gaat hem helemaal niet worden.. Maar ik heb nog zeker 10 weken. Eerst maar eens afwachten.