Goedemorgen meiden! Aankomende donderdag moet ik ongesteld worden (hopelijk niet dus) Nu had ik een week geleden menstruatiebuikpijn en steken de hele dag (innesteling?) Dit weekend voelde ik me al echt zwanger. Misselijk...duizelig..zere tepels. Zondagochtend een test gedaan met kv 2v5. Er kwam een heel licht streepje. Nog net te zien met het blote oog Nu vanmorgen weer dezelfde test gedaan en het streepje is een stuk beter zichtbaar nu! Wil nog niet te blij zijn maar ik hoop zo dat het nu goed gaat! In augustus ben ik gecuretteerd na 11 weken (leeg vruchtzakje) en in november had ik 4 dagen voor nod ook een positieve test maar die werd een dag voor mn nod bijna niet meer zichtbaar en werd ik gewoon ongesteld. Ik zal een foto toevoegen van de test van vanmorgen. Nog 2 dagen in spanning zitten
Door die leuke reacties krijg ik nog meer hoop! Had gisteren veel last van ongibuikpijn maar weet nog dat ik dat bij mn dochter ook had. Toen dacht ik echt dat ik gewoon ongesteld ging worden maar testte ik 1 dag na mn nod vet positief! Hopelijk is dat nu ook zo! Ik hou jullie op de hoogte!
Had ik ook bij mijn zwangerschappen die ongi pijn en verschrikkelijke lage rugpijn! Ik vind m er hoopvol uitzien,ben benieuwd naar je volgende test
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Ik ging tussen de middag mijn zoon ophalen van school en dacht dat ik het schoolplein onder zou spugen zo misselijk was ik! Gelukkig gebeurde dat niet Bij mijn vorige zwangerschappen helemaal niet misselijk geweest alleen maar erg moe. Dat ben ik nu ook weer dus hoop dat dat een goed teken is Blij dat jij die buikpijn ook had Maris22! Stelt me meer gerust!
Duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd! Hier bij alledrie die buikpijn gehad en ging gelukkig 3 keer goed.