Word ik nu gek of zie ik hier toch echt iets...? Of is dit een schaduw lijntje.. T zou best knap zijn met 1x seksen en geen idee hebben waar je zit in je cyclus.. Overigens is de test van zaterdagochtend (foto na 5 min) testen daarna op en durf eerlijk gezegd niet echt whaha zaterdag was het 3 weken na de daad.. Dus dat lijkt me dan wel een erg licht streepje voor posi?
De streep staat teveel naar rechts en is dus negatief. De strip is iets naar links geschoven en dan hoort de teststreep dus mee te verschuiven naar links en dat doet ie niet
Volgens eigen berekening ben ik ook overtijd..maar sowieso heb ik na de bevalling een hele rare cyclus waar geen pijl op te trekken is. Heb overigens wel iets 'gebloed' voor zover je dat zo kan noemen, dat is denk ik nu 1,5 week geleden en was niet meer dan een veeg bloed.
Ik zou even een nieuwe doen inderdaad. Als deze van zaterdag is dan zou ie vandaag moeten knallen toch?
1x sexen in je cyclus kan hoor kijk maar naar mijn ondrschrift 😂 Ik zou zoals hiervoor al gezegd nog een keer testen. Deze test is niet duidelijk genoeg.
Hey lady's Na bijna een jaar gestopt te zijn met de pil.. ben ik vandaag 4 dagen overtijd. Ik heb vanmorgen voor het eerst getest maar bleek negatief. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik wel altijd een regelmatige cyclus gehad van 24 dagen. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik snap er zelf niks meer van. Soms denk ik beginnende kwaaltjes te hebben maar toch is de test negatief. Mij lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden. Ik zie graag tips of ervaringen tegemoet