Hoi dames, Misschien dat dit al meerdere keren is gevraagd op dit forum maar ik wil heel graag weten wanneer jullie voor het eerst een positieve test hadden. 9, 10, 11 dpo? of later? en met welke zwangerschapstest? En was de zwangerschaps test voor die tijd negatief of voor die tijd geen test gedaan? Heel erg bedankt alvast voor jullie reacties
Ik snap niks van dpo? Okt gestopt pil. 5 november getest met action test licht streepje in de zon amper te zien wel roze dag erna dus 6nov duidelijk positief. 🍼 Cb gaf 1-2weken aan
hoi, dpo betekend days past ovulation. (aantal dagen na je eisprong) maar sommige meiden weten idd niet wanneer de eisprong precies heeft plaatsgevonden. maar dankjewel voor je reactie!!
6 dpo mega licht en 7 dpo al goed zichtbaar. 6 en 7 dpo getest met een eigen merk test van 123zwangerschapstesten. En vanaf 7 dpo verder gegaan met de kv 2v5 testen. Op 9 dpo een cb digi 1-2 en op 11 dpo een cb digi 2-3
Bij de eerste had ik 10dpo een heeeeele lichte test van sensitest en bij 12 dpo een met 2kv5 en met 2 dagen NOD pas een knaller. Nooit echt super geknald hoor ook die van MvM was niet eens zo super knal
3 keer op 10 DPO een licht streepje op KV2V5, ik heb het op 9 dpo niet geprobeerd maar kan me voorstellen dat er dan met heel veel moeite iets te zien was geweest.
Volgens mij testen ik op 12/13 dpo dacht ik!? Licht positief. (Zie foto). De eerste test is op 12 of 13 dpo. Daarvoor niet getest. Bij mn dochter weet ik nog heel goed (was ronde 1), dat op dag 28 de test negatief was en dag 30-31 was hij positief..trouwens kruidbat 2v5