HELLUP!! vage kruidvat test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MMMarian, Jan 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Hoi Dames..
    Eindelijk na maanden afwezigheid kom ik weer eens gluren :)
    We zijn nu inmiddels in ronde 20 aangekomen :(

Op dit moment ben ik 5 dagen overtijd.
    De afgelopen 7 maanden een mooie cyclus van 28-29 dagen stipt.. nu ineens al op dag 33.. (als dit anderhalf jaar geleden zou zijn zou ik overigens blij zijn, want toen waren mijn cyclussen erg lang)

Ik heb al diverse testen gedaan, allemaal negatief. Dus gister getest (na een uur pas een heeeeeel licht lijntje, wel roze zoals ik kon zien, maar ja, een uur na afleestijd, lekker belangrijk, daar doen we het niet voor)

Vandaag een test gedaan.. (ik maak ze altijd open, omdat ik het vreselijk vind om door een klein venstertje te kijken met die schaduwen enzo)
    En ik kreeg dit!!! een hele donker roze lijn, maar helemaal aan het einde, dus niet in het midden.. (links is de C lijn, rechts is de T lijn)

Ik heb in de afgelopen anderhalf jaar denk ik wel 100 kruidvat testen gedaan, en nog nooit heb ik dit gezien..

Ik heb wel symptomen van een zwangerschap.. maar ik kan jullie vertellen dat ik hier niets aan heb, aangezien ik in al die tijd al van alles heb gehad, tot misselijkheid en vermoeidheid aan toe, en bleek achteraf niet zwanger (of het werd een miskraam) dus klachten doen voor mij niet zoveel..

Maar die test.. wat vinden jullie?! Ik ga morgen weer een nieuwe doen, zoiezo, maar wilde even weten of jullie weleens zo een test hebben gehad. (het is de kruidvat 2voor5)

Attached Files:

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Dat is ophoping van kleurstof waar het materiaal anders wordt. Helaas.

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Nou, dat denk ik niet hoor. Dat is dan wel een vreemde ophoping. De kleur is toch net zo donker ongeveer als de controlestreep? Heb je de andere test niet meer van de verpakking? (zit niks anders op dan weer te testen ben ik bang.........)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt. Is geen tweede streepje, maar ophoping van kleurstof aan het einde van de test. Sorry. Er zijn vaker zulke negatieve testen voorbij gekomen hier.

Er moet echt een streepje komen op de plek waar die hoort te staan en zonder dat je de test hoeft te slopen.

Hoop voor je dat je alsnog positief gaat testen.

5. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    ja ik beschouw hem ook gewoon als negatief.. maar vind het wel heel apart.. ik heb al zoveeeeel van deze testen versleten.. en heb ze nog nooit zo gezien..

6. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Apart, zoiets heb ik ook nog nooit gezien. Ook niet van een ophoping. Als het een ophoping is, dan is het wel een hele nette, zo in een mooie lijn als de test lijn.

Morgen maar nog eens testen dan maar, succes!

7. Be Happy

Is het EINDE van de teststrip waar de vloeistof altijd naartoe gaat.

Dit is een negatieve test. Jammer dat je TS nu valse hoop gaat geven!

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    De streep staat niet binnen het venster dus mag ook niet worden afgelezen. Ik denk dus ook negatief helaas. Maar ik snap wel je twijfel.

9. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    ja ik zei al, ik beschouw hem zeker als negatief.. Maar vond het gewoon raar.. ik heb zelf dan zoiets van; hij kleurt toch niet als er geen hcg bij komt kijken.. ik ga morgen gewoon een nieuwe doen :D

geen duivels nog, dus kan nog beide kanten opgaan

10. andreake

andreake Actief lid

Dec 21, 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Indd wat Hilly zegt een ophoping. Heb ik oom vaker bij die testen gezien

11. Be Happy

Peuter dat stripje rechts er eens helemaal vanaf en kijk wat je dan ziet?

Nuchter bekeken: het streepje staat hoe dan ook totaal verkeerd en test is zo dus niet geldig danwel negatief.

Dikke kans dat dit ook bij die andere test gebeurt. Zoals ik al zei. Heb de afgelopen maanden vaker foto's van zo'n test met streepje aan het uiteinde voorbij zien komen. Negatief!

In het geval van TS zou ik bij zo'n knalstreep (volgens sommigen) aanraden een CB Digitaal te doen met weekindicator. Ze is ruim overtijd, dus dat kan makkelijk.
    Ben reuzebenieuwd wat die aan zal geven.....

12. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    Ik heb altijd gezegd, die CB doe ik pas als ik een streepje op die goedkope tests krijg hahaha.. Maar idd.. je hebt wel gelijk..
    Ik heb nog 1 kruidvat liggen en als die me ook geen duidelijkheid geeft wacht ik een paar dagen en dan doe ik alsnog de CB met wekenindicator..

13. MMMarian

MMMarian Bekend lid

May 12, 2013
    515
    0
    0
    @Be Happy
    dat stripje rechts is er al helemaal af trouwens! Het zit nog net op de teststrip, dus niet ernaast..
    Ik heb hem er juist afgepeuterd om te zien waarom die roze was.. en het bleef zitten.. het zit dus echt nog op het testgedeelte..

14. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    Spannend zeg!
    Je ziet het voor me gevoel vaak de laatste tijd!
    Succes met alles!
    Dat je maar snel een mooie goeie test mag hebben!

15. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    de testen worden machinaal gedrukt en de afstand is dus áltijd hetzelfde tussen de C en T strip. dit is helaas het gevalletje ophoping (je hoort ook eigenlijk die dingen niet uit elkaar te halen ;) )
    hoop toch dat ie snel wel positief is voor je

16. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

Feb 9, 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat streepje is het begin van de test. Daar zit de kleurstof om de test te kunnen doen.

17. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Gelijk heb je hoor, even wachten wat de volgende kruidvat test aangeeft, en hopelijk geeft deze positief aan, ik duim voor je!

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Hoop?? Lees mijn bericht eerst goed en kraam dan geen onzin uit zeg.;) Dat iemand niet jouw mening deelt wil niet zeggen dat je dan maar de inhoud van iemand berichtje moet gaan veranderen. Lekker zeg.

19. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

Jun 9, 2013
    1,868
    2
    38
    Maar ik ben wel een positief persoon. Dus ik hoop altijd voor je TS dat je zwanger bent. Nu nog geen idee, maar hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Huh? Ik mis iets?

Share This Page