Hoi meiden, ik heb vandaag op 8 DPO een testje gedaan. Mijn lf was voor mijn zwangerschap max 11 dagen (soms maar 6 of 7). Ik denk iets te zien (maar kan ook omdat ik het graag wil.... ) Wie ziet er nog meer iets op? Het is de vroege test van z&k.
Ik zie wat je bedoelt! Spannend! Moet er wel bij vermelden dat ik altijd dit soort streepjes had (zonder zwanger te zijn) op deze testen, maar hoop voor jou dat het goed nieuws betekent!
Ik word er helemaal zenuwachtig van hihi. Ik heb echt al zooooo vaak met deze testen (en vele andere ) getest maar nooit zo'n streepje gezien (behalve bij mijn zoontje). Zou echt zo verbaasd zijn, we hebben 1,5 jaar op ons zoontje moeten wachten!!
ik zie wel wat, maar vertrouw deze testen echt voor geen meter meer...Hopelijk heb je over een paar dagen een duidelijke streep!
Hee Noa, nou, volgens mij zie ik een oploper hoor. Misschien even morgen een ander merk proberen? (action, KV?) Als die namelijk ook een streepje geven, hoe licht ook, weet je in ieder geval dat het geen vals positieve is van Z&K... (heb ik tenminste wel gedaan, wilde dubbele check haha) Succes!
Dat is een goed idee! Ga vanmiddag meteen even op pad voor kv en action testen. Zijn die net zo gevoelig (de action testen), heb daar geen ervaring mee...