Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    oke apart.

2. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    @ elmo

snap heus wel dat de beheerder niet in details treed, zou zieke geesten alleen maar op een idee kunnen brengen maar ik vroeg me alleen af of er nog meer mogelijkheden voor hun waren om te controleren.

zou zo jammer wezen als zo'n fijne site als ZP mikpunt word van aandachtstrekkers met walgelijke verhalen.

maar neem mijn advies van eerder ter harte en sluit dit topic na vandaag zodat degene die deze commotie teweeg heeft gebracht geen lol ervan kan beleven. misschien kickt degene wel van alle frustraties die hier gespuit worden en dat gun je zo iemand toch niet!

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dus ze bestaat wel

4. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    voor mij voor het eerst dat ik zo verhaal meemaak!
    was er ziek van en dan is het toch een leugen,bah wat een misselijke streek!
    Zo ga je idd niet je medeleven meer betuigen!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ze speelt dat ze bestaat, maar waarschijnlijk is het een vrouw die alles verzonnen heeft. Dus nee lieselotje bestaat w.s. niet.

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat zijn conclusies Luna, echte feiten hebben we daar niet voor toch?

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

walgelijk zeg!

geen andere woorden voor..............

ben blij dat ze nog leeft en zwanger is.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ok ik dacht dat iemand achter haar achtwoord was gekomen ofzo en dan gewoon dingen plaatst.

9. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wat ontzettend fijn dat het niet waar is! Wel afschuwelijk zoiets, maar gelukkig is het niet echt!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mee eens ;) !

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is het moeilijke aan dit verhaal.
    Het enige wat we weten is dat Lid: lieselotje1980 niet dood is en zwanger is.
    Wie er achter dit account zit....dat kunnen we niet checken.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Eerst iedereen de kans geven om te spuien, anders gebeurd dat weer overal en nergens.
    Als we het niet doen, krijg je daar ook weer commentaar op.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Precies...dan smijten we met slotjes ;)
    Dit topic blijft echt geen weken open hoor :)

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    nee feiten zijn er niet, maar er blijven ons teveel dingen vreemd in haar manier van handelen gisteren.
    Ik wil daar niet op het forum teveel over uitwijden. Als wij meer feiten vinden dan melden wij weer ons bij beheer. Maar feit blijft wel dat er heel koeltjes gereageerd werd door "lies" toen ze hoorde dat ze doodverklaard was en dat ze niet eens peter ging bellen.
    Daarna gewoon naar de gyn ging en krap drie kwartier later was ze alweer op het forum (maar niets gepost).
    Verder stonden er wat tegenstrijdige dingen in het msn gesprek welke wij naar jullie hebben doorgstuurd.
    En als zij echt zou bestaan, en je krijgt een ban van een forum, bij wie ga je dan spuien omdat je boos bent omdat jou dit geflink is... juist bij 'je forumvrienden op msn' maar voorlopig blijft ze stil.

(delete maar als ik teveel erover uitwijd op het forum)

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

walgelijk, geen woorden voor...

idd dit topic sluiten... wie deze misselijk makende streek heeft bedacht is de aandacht niet eens waard!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    precies

17. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi meiden,

Jeetje gister was ik op pagina 3 beland en nu al pagina 13 :O...

Ik zag idd veel vragen, maar veel vragen zijn denk ik ook als antwoord een twijfel of gevoel.
    We hebben allemaal een gevoel over "lieselotje1980" Maar alleen geen echt antwoord er op.
    We zijn met aantal forumleden waar ik 2 dagen lang (eigenijk al vanaf die vrijdag) alleen maar heb uitgepluist hoe en wat.
    Ben ik al lang blij dat we de waarheid boven tafel heb kunnen leggen. Niet alleen voor ons maar ook voor andere leden, modjes, en beheerder.
    Al zijn we ook goed geholpen door andere meiden.

Dus thja vragen, ik denk dat je ze wel kan stellen, maar of je er een antwoord op kan krijgen :S ik weet het niet.
    Wat mijn gevoel zegt, hoef nog geen waarheid te zijn. Want ook ik dacht dat ze echt opverleden was. Dat was mijn gevoel.

Dankje wel voor het mede leven meiden...Ennuh er zijn nog zat meiden die je wel kan vertrouwen. Ik ben er ook achter gekomen dat er zieke mensen bestaan. Maar uit dit forum heb ik wel 5 hele leuke meiden ontmoet die wel echt zijn.

Liefs Bloempje

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    5 meiden en 2 jumpende kids (sorry grapjes moesten kunnen he)

19. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    Volgens mij kun je niet eens zeker weten dat lid:lieselotje1980 niet dood is en zwanger, dat kun je toch ook zo verzinnen.
    Tenzij iemand haar persoonlijk, (in levende lijve) kent

Maar goed, lijkt me niet dat diegene die erachter zit , het fijn vind om te lezen dat diegene knettergek moet zijn, en dat is natuurlijk zo.

20. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Wie doet nou zoiets! Ik vind dit echt vreselijk! Waarom zou je een compleet forum op deze wijze willen emotioneren ... ik begrijp het echt niet.

Deel Deze Pagina