We zitten hier met drie mods vragen te beantwoorden die niet te beantwoorden zijn. Ik begrijp heel goed dat die vragen er zijn, maar we bereiken er niets mee. Want wij en het beheer ook niet hebben geen concrete antwoorden. Kwebbel
Dit vind ik nog het ergste van alles. Dat de echte verhalen straks misschien in twijfel worden getrokken door die idioten die dit soort verhalen verzinnen, want je weet straks inderdaad niet meer wat echt is en wat niet. Dees, ik vind het heel erg dat je dat voor je eigen gemoedsrust hebt moeten doen, en ik snap het ook nog wel!
zijn de ip nummers wel vergeleken met elkaar? het ip van lieselotje1980 en van degene die de mail naar verschillende "forumvrienden" en "msnvrienden" heeft verzonden? dat is heel simpel te checken of de ipnummers vanwaar de mails vandaan zijn verzonden hetzelfde zijn als het ip nummer waarmee lieselotje zelf vaak schreef? het hele verhaal erachter is gewoon vaag... dat iemands account hier gehackt is kan ik nog wel begrijpen maar ook nog eens via msn? ip nummers zijn ook bijna tot op het huisadres traceerbaar, tuurlijk kunnen sommige mensen het ip nummer veranderen maar je moet toch wel een echte "techneut" zijn wil je iemands "pc overnemen" .... knappe kerel-vrouw die dat er voor over heeft... wat ook nog een mogelijkheid is, is het ip nummer checken vanwaar de mails zijn verzonden, en dan met de inhoud van de emails en een begeleidende brief naar de provider toe sturen....diegene mogen ze van mij "weren" van internet die heeft niets op internet te zoeken met zulk soort ziekelijkmakende dingen...
Thja wat kwebbel al zei, er zijn heel veel vragen, bij mij, bij julie zelfs bij de modjes en beheerder. Maar ik denk dat niemadn ze kan beantwoorden. Want ze komt toch niet meer op msn of hier. Dus thja dan kan je alleen maar feiten neer zetten, maar dat is 9 van de 10 keer mischien niet wara. xxxx
Inderdaad, word er een beetje moedeloos van eerlijk gezegt. Het is ook niet dat wij als mods en beheer een schat aan info hebben over elk lid hier op het forum. We hebben eigenlijk alleen IP-adressen om dingen te controleren. Als er geen hulp was geweest, dan waren onze twijfels, ook twijfels gebleven. Ik krijg het gevoel dat er gedacht word dat we vanalles kunnen achter halen of checken, dat KAN gewoon niet.
Je kan dus ook gewoon op veel vragen geen antwoord geven. Jammer maar helaas. Het blijft een raar verhaal en dat zijn de feiten. Ik wil er niet eens meer over nadenken hoe dit gebeurd is, daar kan je met je gezonde verstand toch niet bij..
Nee, we hebben niks gedaan. Natuuurlijk.... er is vanalles gecheckt. De emailtjes kwamen van haar eigen email adres, dus dat was simpel. En je krijgt bar weinig info uit een ip nummer hoor... geen adressen van mensen.
Ik denk dat het heel logisch is dater vragen zijn, omdat ik en vele met mij alleen het verhaal op het forum kennen, En je wilt toch zeker zijn dat diegene die dit verzint niet weer hier dingen kan verzinnen. Jullie hebben meer info hoe het is gegaan, en waarom dingen twijfels blijven etc. Maar aan de andere kant , je kan ook niet alles checken natuurlijk
Mijn God zeg... Zo'n dingen zijn echt heel erg jammer, er zullen genoeg (zwangere!) vrouwen zich superdruk om hebben gemaakt... Pfff....
Gelukkig is het maar niet waar, maar vind het wel ongelooflijk dat iemand zo'n s&^&*^streek uithaalt! moest er gewoon om huilen toen ik het las de dader is natuurlijk niet te vinden of kan dat wel adhv ip-nummer ofzoiets?
Zoveel meer info hebben we niet hoor We zetten hier eigenlijk alles neer wat we weten. En of dat dan waar is? wie zal het zeggen.
idd smoekie, diegene heeft dan wel heel veel moeite gedaan hiervoor en wederom erg over nagedacht om ons voor de gek te houden. Lijkt wel weer tot in de puntjes uitgedacht. Ziek gewoon. En dan dat mensen waarmee echt iets aan de hand is, mensen die echt kindjes verloren hebben of die problemen hebben die worden hier de dupe van. Ik las bij de vlindertjes dat er al een mama is die voorlopig even niet meer komt. Ik begrijp t volkomen maar ik vind t te triest voor woorden dat mensen zoiets kunnen doen! Je wenst zo'n verhaal echt niemand toe en helaas gebeuren er wel van dit soort dingen. Dat er dan zo'n misbruik van gemaakt word vind ik echt heel heel erg. En dan erbij de verhalen die wel echt zijn, pik je er wel uit en zoals al eerder werd gezegt de waarheid komt altijd boven tafel. Lieve meiden met vlindertjes of een ander verdrietig feit, laat je er aub niet van weerhouden om hier je hart te luchten. Je verhaal neer te zetten, steun te zoeken enz. Ik zou t erg jammer vinden als dit van mensen word afgenomen omdat er mensen zijn die dit leed grapig vinden of als aandachttrekkers gebruiken!
Dat is dus het 'gevaar' van internet. Als ze niet te achterhalen zijn komen ze er dus mee weg ja. Het is ongelofelijk ziek maar op het net gebeuren zulke dingen. Ouders waarschuwen hun kinderen niet voor niets over 'enge' mensen online. Ze kunnen zich dus heel makkelijk voordoen als iemand anders en daar vaak ongestraft mee wegkomen.